کد خبر: 39231 A

معروف‌ترین مدل سیاهپوست: هدف صیادان جنسی قرار گرفته‌ام

معروف‌ترین مدل سیاهپوست: هدف صیادان جنسی قرار گرفته‌ام

نائومی کمپبل ضمن محکوم کردن جفری اسپتین، بیان کرد که به هیچ عنوان از کارهای این سرمایه‌گذار خبر نداشته و کاری که اپستین کرده است غیر قابل دفاع است.

ایران آرت: نائومی کمپبل در مورد رابطه‌اش با سرمایه‌گذار  جفری اپستین صحبت کرده و می‌گوید که جرایم غیرقابل دفاع این فرد حالش را به هم زده است.

این سوپرمدل بریتانیایی پس از آنکه فاش شد که در جشن تولد ۳۱ سالگی خود در سال ۲۰۰۱ با این سرمایه‌گذار که متهم به سوء استفاده از دختران است، دیدار کرده است، سکوتش را شکست و از خود دفاع کرد. 

اپستین، که در ۱۰ اوت سال جاری در اثر خودکشی فوت کرد، یک تاجر ثروتمند بود که با طبقات بالای جامعه ایالات متحده در ارتباط بود.

او در هنگام مرگ اتهام سوء استفاده از دختران را رد کرد. طبق این اتهام او در اوایل دهه ۲۰۰۰ در املاک خود در نیویورک و فلوریدا از ده‌ها دختر زیر سن قانونی که سن برخی از آنها ۱۴ سال بود سوءاستفاده کرده بود.

قبل از دستگیری در ۶ ژوئیه ۲۰۱۹، اپستین در یک مورد دیگر در سال‌های ۲۰۰۸  و ۲۰۰۹ توسط دادگاه ایالتی به جرم اغوای یک دختر خردسال برای روسپیگری محکوم شد و به مدت ۱۳ ماه زندانی شد.

به گزارش ایندیپندنت، روز چهارشنبه کمپبل ویدیویی را در کانال خود در یوتیوب منتشر کرد. در این ویدیو او به سؤالات یک گزارشگر ناشناس که در فیلم نشان داده نمی‌شود در مورد رابطه‌اش با اپستین پاسخ می‌دهد.

کمپبل درباره اولین دیدار خود در ۱۸ سال پیش با این سرمایه‌گذار، که رابطه نزیکی با او داشته است، توضیح داد که دوست پسر سابقش، فلاویو برایاتور، او را به اپستین معرفی کرده است، و افزود که این فرد همچنین اغلب اوقات در مراسم نمایش مد «ویکتوریا سیکرت» شرکت کرده است.

وقتی از این مدل ۴۹ ساله سؤال شد که آیا از جنایات اپستین خبر داشته است، گفت به هیچ عنوان خبر نداشته و کاری که اپستین کرده است غیر قابل دفاع است. 

او گفت «وقتی شنیدم که او چه کار کرده است، مانند هر فرد دیگری حالم از او به هم خورد، زیرا من هم مانند هر فرد دیگری به اندازه کافی هدف صیادان جنسی قرار گرفته‌ام. همین الان من از قربانیان حمایت می‌کنم. من نمی‌توانم... آنها در زندگی خود با زخم‌های روحی بزرگی دست و پنجه نرم می‌کنند».

 

مدل مانکن آزار جنسی نائومی کمپبل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین