کد خبر: 39067 A

هفته مد لندن از سوی معترضان تهدید شد

هفته مد لندن از سوی معترضان تهدید شد

معترضان "شورش ضد انقراض" تهدیده کرده‌اند که هفته مد لندن را در ماه سپتامبر بر هم خواهند زد.

ایران آرت: گروه موسوم به "شورش ضد انقراض" مدتی است با هدف جلب توجه دولتمردان سراسر دنیا به معضل محیط زیست در خیابانهای پررفت و آمد سد معبر می‌کنند. آنها از دولتها می‌خواهند تا در رابطه با محیط زیست وضعیت اضطراری اعلام کنند. این گروه می‌گوید قصد دارد در هفته مد لندن اعتراضش را بیان کند.

"شورش ضد انقراض" خود را یک جنبش مسالمت‌آمیز توصیف می کند و شیوه مبارزه شان، نافرمانی مدنی است. آنها پیشتر به تغییرات آب و هوایی اعتراض کردند و در لندن حضور یافته بودند.

آنها در ماه ژوئن در خیابانهای نیویورک راه بندان ایجاد کردند، در آلمان خود را به نرده‌های اطراف دفتر کار صدراعظم زنجیر کردند و در پاریس نیز پل رودخانه سن را بستند و با اسپری فلفل پلیس پراکنده شدند.

بزرگترین اعتراض آنها در لندن بود که به مدت ۱۱ روز با سد معبر در شلوغ ترین خیابانها عبور و مرور مردم را مختل کردند.

عده زیادی از معترضان به دلیل بر هم زدن نظم و جلوگیری از کسب و کار روزمره بازداشت شده‌اند.

23640ce9-8f5a-4769-8e7b-d1862cde0f6b_w1023_r1_s

معترضان "شورش ضد انقراض" قصد دارند در اعتراض به آلاینده بودن صنعت مد، هفته مد لندن را که در ماه سپتامبر برپا می‌شود، بر هم بزنند. هفته مد لندن یکی از شناخته‌شده‌ترین رویدادهای مد است که چهره‌های مشهور زیادی از دنیای مد، هنر و سرگرمی در آن شرکت می‌کنند.

در ماه فوریه سال ۲۰۱۹، شورش ضد انقراض با ایجاد راه بندان جلوی گالری تیت بریتانیا تظاهراتی مشابه برپا کرد. گالری تیت گفت که از اعتراض این گروه استقبال می کند و راه کارهایی را برای کاهش آلودگی محیط زیست خواهد اندیشید.

 

مدل مدلینگ هفته مد هفته مد لندن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین