کد خبر: 39060 A

خبر خوب برای طرفداران سریال "پیکی بلایندرز"

خبر خوب برای طرفداران سریال "پیکی بلایندرز"

با اعلام شبکه بی‌بی‌سی، دو قسمت نخست فصل پنجم در دو روز پیاپی منتشر می‌شوند.

ایران آرت: بسیاری از افراد به سریال پیکی بلایندرز علاقه مندند و این سریال را دنبال می کنند. اکنون در استانه انتشار فضل پنجم این سریال خبرهایی منتشر شده که حکایت از پخش دو قسمت پیاپی این سریال دارد.

به گزارش انتخاب،  سریال پیکی بلایندرز از محبوب ترین سریال هایی است که طی سالهای اخیر پخش شده است. این سریال که روند زندگی یک خانواده تبهکار و تغییر شخصیت و عملکرد کارکترها در طول زمان را نشان می دهد یکشنبه سوم شهریور ماه شاهد پخش نخستین قسمت از فصل پنجم خود خواهد بود.

اگرچه قسمت اول فصل پنجم ، با نام "سه شنبه سیاه "، یکشنبه 25 اگوست برابر با سوم شهریور ماه منتشر می شود اما  جالب است بدانید قسمت بعدی با نام "گربه های سیاه" روز بعد ساعت 9:30 از کانال بی بی سی پخش می شود. بر اساس این اطلاعات خلاصه  داستان "سه شنبه سیاه" به این شرح است: خانواده شلبی پراکنده شده اند.

خبری خوش برای طرفداران سریال «پیکی بلایندرز»: 2 قسمت نخست فصل پنجم در 2 روز پیاپی منتشر می شوند

 مایکل در دفتر مرکزی شرکت شلبی در دیترویت زندگی می کند ، در حالی که خاله پولی با یک خلبان در مونت کارلو در حال ملاقات است. اما خانواده تحت تاثیر اخبار وال استریت و پیامدهای آن برای مشاغل خانوادگی دوباره به یکدیگر متصل می شوند. در همین حال ، فعالیت سیاسی تامی به شدت دستخوش تغییر است و او یک سخنرانی عجولانه در مجلس عوام می کند. با وجود این که این سخنرانی طولانی نیست اما باعث می شود پیشینه وی به عنوان یک تهدید علیه وی مطرح شود. به نظر می رسد در قسمت بعدی نیز قرار است شاهد حضور یک دشمن مرموز و خطرناک جدید باشیم.


 

هالیوود پیکی بلایندرز سریال پربیننده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین