کد خبر: 39040 A

کتابفروشی جذاب مانکی/ زنانی که به شکل شخصیت‌های قصه‌ها در می‌آیند

کتابفروشی جذاب مانکی/ زنانی که به شکل شخصیت‌های قصه‌ها در می‌آیند

کتابفروشی مانکی واقع در خیابان کلارنس نیویورک در واقع خانه‌ای قدیمی مربوط به قرن نوزدهم میلادی است که متعلق به خانواده کروگ است.

ایران آرت: کتاب‌فروشی مانکی وقتی در سال 2009 برای نخستین بار توسط مادر و دختر کلارنس افتتاح شد کسی فکرش را نمی‌کرد که بتواند روزی میزبان اولین نمایشگاه کتاب‌های کودک در شهر نیویورک باشد. امسال اولین نمایشگاه کتاب‌های کودک در نیویورک برگزار شد. کیم کروگ مالک کتابفروشی مانکی می‌گوید ده سال پیش وقتی این کتابفروشی را افتتاح می‌کردم همه فکر می‌کردند دیوانه هستم که فقط کتاب‌های کودک می‌فروشم ولی الان بسیاری از خانواده‌های نیویورک کودکان خود را برای کتاب خواندن و گوش کردن به کتاب به اینجا می‌آورند.

به گزارش ایبنا، کتابفروشی مانکی واقع در خیابان کلارنس نیویورک در واقع خانه‌ای قدیمی مربوط به قرن نوزدهم میلادی است که متعلق به خانواده کروگ است و آنها این خانه قدیمی را تبدیل به کتابفروشی کودکان کردند که حالا توانسته توجه بسیاری از خانواده‌ها را به خود جلب کند.

شعار کتابفروشی آوردن کتاب به زندگی روزمره کودکان است. کروگ می‌گوید ماموریت و هدف اصلی ما از کار کردن در این کتابفروشی قبل از هر کاری افزایش علاقه به کتاب در میان کودکان و بالا بردن قدرت تخیل در آن‌هاست. ما هر روز اینجا برای کودکان برنامه‌های مختلف کتابخوانی ترتیب می‌دهیم تا مطمئن شویم که کارمان را در حوزه کتابفروشی کودک درست انجام می‌دهیم.

n00279698-t

یکی از برنامه‌های تابستانی این کتابفروشی کتابخوانی برای کودکان به صورتی جالب است. کروگ از داوطلبان و فعالان اجتماعی برای کتاب خواندن دعوت می‌کنند. آنها لباس شخصیت‌های داستانی را می‌پوشند و فضای دلخواه کودکان را فراهم می‌کنند. استقبال از این برنامه آنقدر زیاد بوده که مسئولان کتابفروشی تصمیم گرفتند با توجه به فضای محدود کتابفروشی از روزهای پیش ثبت‌نام کنند. کروگ می‌گوید ما در اینجا لذت کتاب خواندن را برای کودکان زنده می‌کنیم.

Opera_Snapshot_2019-08-18_134909_www_monkeysread_com

 

Opera_Snapshot_2019-08-18_134213_www_monkeysread_com

ادبیات کتابخانه کتابفروشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین