کد خبر: 39025 A

مارگو رابی به دنبال تسلیم کردن سیاه نقاب/ پرندگان شکاری از راه می‌رسند

مارگو رابی به دنبال تسلیم کردن سیاه نقاب/ پرندگان شکاری از راه می‌رسند

کارگردان "جان ویک" سکانس‌های اکشن جدیدی به "پرندگان شکاری" با بازی مارگو رابی اضافه می‌کند.

ایران آرت: کارگردان "جان ویک" (John Wick) که در دنیای اکشن شناخته شده است، در مرحله‌ی دوم تصویربرداری "پرندگان شکاری" (Birds of Prey) برادران وارنر با بازی "مارگو رابی" که براساس شخصیت‌های دی‌سی کامیکس ساخته می‌شود، مشارکت خواهد کرد.

این فیلم به زودی وارد مرحله‌ی پس از تولید می‌شود، اما در همین حین چند صحنه‌ی اکشن دیگر باید تصویربرداری شود تا در فوریه ۲۰۲۰ آماده‌ی اکران باشد. "کتی یان"‌ با این فیلم ابرقهرمانی برای اولین بار یک فیلم بزرگ استودیویی را می‌سازد و در صحنه‌‌های جدید با استاهلسکی همکاری می‌کند. کمپانی بدلکاری "۸۷ یازده" استاهلسکی از ابتدا در تولید پروژه مشارکت کرده بود.

به گزارش سی نما، در "پرندگان شکاری"، "مارگو رابی" بار دیگر نقش "هارلی کوئین" را تکرار می‌کند تا در کنار شخصیت‌های زن دیگری مانند "قناری سیاه" و "هانترس"، جنایت‌کاری به نام "سیاه نقاب" (Black Mask) را تسلیم کنند. "ماری الیزابت وینستد" و "یوان مک‌گرگور" از دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

استاهلسکی دوران حرفه‌ای خود را به عنوان بدلکار آغاز کرد و در فیلم "ماتریکس" به جای "کیانو ریوز" ظاهر شد. او در فیلم‌های "هانگر گیمز"، "نقشه‌ی فرار"، "نینجای آدمکش" و "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" هم همکاری کرده است اما این چندگانه‌ی "جان ویک" بود که نام او را به عنوان یکی از پیشروان اکشن مطرح کرد. "جان ویک:‌بخش سوم – پارابلوم" ۱۷ می گذشته به نمایش درآمد و تا امروز ۳۲۰.۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است.

 

کارگردان مارگو رابی جان ویک پرندگان شکاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین