کد خبر: 38944 A

نیکلاس کیج در یک ماجرای علمی تخیلی/ عکس

نیکلاس کیج در یک ماجرای علمی تخیلی/ عکس

"رنگ پیرامون فضا" برای اولین بار در بخش جنون نیمه‌شب" فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو روی پرده می‌رود.

ایران آرت: اولین تصویر از فیلم علمی تخیلی "رنگ پیرامون فضا" (Color Out of Space) با بازی "نیکلاس کیج" که از رمانی به همین نام نوشته‌ی "اچ.پی لاوکرفت" اقتباس می‌شود منتشر شد. نویسندگی و کارگردانی فیلم به "ریچارد استنلی" سپرده شده که "جزیره‌ی دکتر مورو" را در کارنامه دارد.

این فیلم قرار است در بخش "جنون نیمه‌شب" فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو روی پرده برود. در تصویر جدید، کیج در کنار یک خودروی استیشن دیده می‌‌شود و به منظره‌ی پیش روی خود چشم دوخته است.

فیلم نیز مانند کتاب منبع الهامش در مورد خانواده‌ی "گاردنر" است که به منطقه‌ی دور افتاده‌ای در نیو اینگلند می‌روند تا از هیاهوی شهرنشینی در قرن بیست و یکم بگریزند. آن‌ها همچنانکه سعی می‌کنند با زندگی جدید خود خو بگیرند می‌بینند که یک شهاب سنگ در نزدیکی محل سکونت‌شان فرود می‌آید. این سنگ مرموز به نظر می‌رسد که با زمین در هم می‌آمیزد و هر چیز پیرامونش از جمله انسان‌ها را به رنگی عجیب و ماورائی درمی‌آورد.

6IEeMQxI6Lnu

به گزارش سی نما، "جوئلی ریچاردسن"، "مدلین آرتور"، "برندان مایر"، "تامی چونگ"، "الیوت نایت"، "جولین هیلارد" و "کیواوریانکا کیلچر" از جمله دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود. نزدیک به سه سال از زمانی که "اسپکترویژن" تولید این اقتباس سینمایی را اعلام کرده می‌گذرد.

استنلی کارگردان فیلم با "رنگ پیرامون فضا" که‌ شباهت‌هایی به "نابودی" (Annihilation) "الکس گارلند" هم دارد بار دیگر به ژانر علمی تخیلی بازمی‌گردد اما اولین اثر بلند او بعد از گذشت بیش از ۲ دهه و فیلم پرحاشیه‌ی "جزیره‌ی دکتر مورو" (The Island of Dr. Moreau) در سال ۱۹۹۶ خواهد بود. استودیوی نیو لاین در آن سال بدون اطلاع استنلی نویسنده‌ی فیلمنامه‌، کارگردانی را به "رومن پولانسکی" پیشنهاد کرده بود و "وال کیلمر" به علت مشکلات خانوادگی دو روز دیرتر در محل فیلمبرداری حاضر شد. "راب مورو" نیز که تاب تحمل تنش در فیلمبرداری و درگیری کارگردان با کیلمر را نداشت ناگهان در دومین روز فیلمبرداری از پروژه جدا شد. علت اصلی اخراج استنلی هیچگاه روشن نشد.

استنلی که زخم‌خورده‌ی سیستم فیلمسازی استودیویی بود، پس از "جزیره‌ی دکتر مورو" فیلم بلندی نساخت اما اکنون به لطف "اسپکترویژن" بازگشته تا از معروف‌ترین داستان‌های لاوکرفت اقتباس کند. تاریخ اکران "رنگ پیرامون فضا" هنوز مشخص نشده اما انتظار می‌رود به زودی اطلاعات بیشتری از پروژه فاش شود.

 

هالیوود نیکلاس کیج جشنواره فیلم تورنتو رنگ پیرامون فضا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین