کد خبر: 38921 A

آهنگ ناشنیده جرج مایکل منتشر می‌شود

آهنگ ناشنیده جرج مایکل منتشر می‌شود

سه سال پس از مرگ جرج مایکل، اثر جدیدی از این خواننده در فیلم "آخرین کریسمس" پخش خواهد شد.

ایران آرت: آهنگ منتشر نشده‌ای از جرج مایکل، خواننده فقید بریتانیایی به صورت بخشی از موسیقی فیلم جدیدی به نام "آخرین کریسمس" پخش می‌شود.

این فیلم کمدی را "پال فیگ" آمریکایی کارگردانی کرده است و در آن هنرمندانی چون امیلیا کلارک، هنری گلدینگ و اِما تامپسون حضور دارند.

تهیه‌کنندگان با توجه به چهارچوب عاشقانه داستان، در صحنه‌های مختلف فیلم از آهنگ‌های جرج مایکل از جمله "آخرین کریسمس" استفاده کردند؛ ترانه‌ای که از محبوب ترین آثار این هنرمند است و از قطعات کلاسیک دوران کریسمس محسوب می‌شود.

پال فیگ کارگردان فیلم، در مصاحبه خود با بی بی سی گفت که "آخرین کریسمس" اثری موزیکال نیست؛ ولی بسیاری از صحنه‌ها با الهام از ترانه‌های محبوب و خاطره‌انگیز جرج مایکل شکل گرفته است.

او در ادامه یادآور شد که یکی از آهنگ‌های منتشر نشده این هنرمند برای نخستین بار در صحنه پایانی پخش می‌شود و آهنگ رسمی فیلم است.

آخرین کریسمس

به گفته او جرج مایکل پیش از مرگ، سرگرم تهیه آلبوم جدیدی بود و این آهنگ شش دقیقه‌ای یکی از همین قطعات است.

اکران جهانی این فیلم که پخش کننده آن شرکت یونیورسال است، ماه نوامبر آینده در کشورهای مختلف آغاز می‌شود.

​پیکر بی جان جرج مایکل از محبوب ترین ستاره های موسیقی دهه های هشتاد و نود میلادی، بیست و پنجم دسامبر سال ۲۰۱۶ و در روز کریسمس در منزل شخصی این هنرمند پیدا شد.


 

جرج مایکل خواننده خواننده مشهور خواننده معروف
نظرات خوانندگان
  • امین
    پاسخ

    جرج مایکل یک موزیسین تمام عیار بود. نه فقط در مقام یک خواننده، بلکه به عنوان یکی از نوابغ ترانه‌سرایی تاریخ موسیقی بریتانیا و یک آهنگساز صاحب‌سبک.
    به قول خودش، از آخرین بازماند‌ه‌های اون نسل طلایی بود که دیگر تکرار نخواهند شد.
    روحت در آرامش جرج...

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین