کد خبر: 38886 A

افتتاح جشنواره فیلم سن‌سباستین با پرواز پرنده سیاه

افتتاح جشنواره فیلم سن‌سباستین با پرواز پرنده سیاه

در فیلم «پرنده سیاه»، «سوزان ساراندون» در نقش زنی به نام ایلی بازی می‌کند که به شدت بیمار است

ایران آرت: شصت و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین اسپانیا با نمایش فیلم «پرنده سیاه» به کارگردانی «راجر میشل» افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، این فیلم که محصول مشترک انگلستان و آمریکاست روز بیستم سپتامبر و در مراسم افتتاحیه جشنواره سن‌سباستین به عنوان یکی از فیلم‌های بخش رقابتی اصلی این رویداد سینمایی به روی پرده خواهد رفت. 

این اولین نمایش فیلم «پرنده سیاه» در اروپا محسوب می‌شود؛ این فیلم پیش‌تر اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم تورنتو کانادا تجربه کرده بود.

«پرنده سیاه» در واقع نسخه‌ای جدید از فیلم «قلب‌های ساکت» به کارگردانی «بیل آگوست» در سال ۲۰۱۴ است که آن فیلم نیز در جشنواره سن‌سباستین رونمایی شد و جایزه صدف طلایی بهترین بازیگر زن را برای «پاپریکا استین» به ارمغان آورد.

در فیلم جدید «پرنده سیاه»، «سوزان ساراندون» در نقش زنی به نام ایلی بازی می‌کند که به شدت بیمار است و با گردهم آوردن خانواده‌اش آن‌ها را از تصمیمیش درباره مرگ آگاه می‌کند. «کیت وینسلت»، «میا واسیکوفسکا»، «سم نیل»، «لیندزی دونکان» و «تیلور کلاوس» از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

شصت و هفتمین جشنواره فیلم سن‌سباستین اسپانیا از تاریخ ۲۰ تا ۲۸ سپتامبر (۲۹ شهریور تا ۶ مهر) برگزار می‌شود و در بخش رقابتی اصلی میزبان ۱۳ فیلم از جمله «در جنگ» به کارگردانی «آلخاندرو آمنابار» و «زیروویل» ساخته «جیمز فرانکو» خواهد بود. 

 

جشنواره فیلم سن سباستین سوزان ساراندون پرنده سیاه راجر میشل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین