کد خبر: 38806 A

جنجال بر سر سریال جدید ابرقهرمانی/ صحنه‌های زننده‌ حذف شد

جنجال بر سر سریال جدید ابرقهرمانی/ صحنه‌های زننده‌ حذف شد

سریال جدید ابرقهرمانی آمازون پرایم پر است از صحنه‌های زننده، اما لحظاتی زننده‌تر در اپیزود دوم وجود داشته که به اصرار شبکه حذف می‌شود.

ایران آرت: سریال "پسران" (The Boys) آمازون پرایم نگاهی نو انداخته به دنیای ابرقهرمانان کتاب‌های مصور، اما تمامی صحنه‌های فیلمبرداری شده به نسخه‌ی نهایی راه نیافتند. "اریک کریپکی" یکی از نویسندگان سریال "پسران" به تازگی ادعا کرده است که آمازون یکی از صحنه‌های مربوط به شخصیت "هوملندر" با بازی "آنتونی استار" را حذف کرده است.

کریپکیکریپکی می‌گوید یکی از صحنه‌ها در داستان اپیزود دوم نقش مهمی داشته و تأسف می‌خورد که آمازون در نهایت تصمیم گرفت آن را در نسخه‌ی نهایی جای ندهد. او می‌گوید: "آمازون فکر می‌کرد این کار لزومی ندارد. اما به نظر من روان شخصیت را شرح می‌داد. شاید این تنها جدالی بود که در فصل اول پیروز نشدم."

در "پسران"، "الیزابت شو"، "دامنیک مک‌الیوگات"، "چیس کرافورد"، "جک کوید" و "کارل اوربان" نیز نقش‌آفرینی می‌کنند. ذات زننده‌ی سریال موجب شد منتقدین نظرات دوگانه‌ای در موردش مطرح کنند، اما اغلب آنان پایان سریال را امیدوارکننده خواندند. آمازون پیش از پخش فصل اول اعلام کرد که فصل دوم را هم به تولید می‌رساند.

به گزارش 30نما، "پسران" بنابر ادعای آمازون تنها پس از گذشت دو هفته به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه تبدیل شده است. "جنیفر سالکه" مدیر استودیوی آمازون در این باره می‌گوید: "ما بسیار خرسندیم که "پسران" پس از گذشت دو هفته، از لحاظ تعداد بیننده فراتر از انتظارات ظاهر و به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های اریجینال آمازون تبدیل شده است. این مسئله شور و هیجان ما را همزمان با آغاز مراحل اول تولید فصل دوم بالا می‌برد."

کریپکه در مورد موفقیت سریال می‌گوید: "بسیار خوشحالم که فصل اول با واکنش‌های مثبت مواجه شد. این موفقیت در اصل باعث می‌شود برای فصل دوم سخت‌تر تلاش کنم و تکانی بیشتری به خود دهم. دوست ندارم فصل دوم عظیم‌تر باشد بلکه می‌خواهم عمیق‌تر شود. می‌خواهم فصلی شخصیت-محورتر، دیوانه‌وارتر، قوی‌تر و پیچیده‌تر باشد. تنها هدف من این است که فصل دوم بهتر از فصل اول شود."

تاکنون ۷۲ جلد از کامیک منبع الهام سریال منتشر شده بنابراین داستان‌های بسیاری برای روایت وجود دارند. آمازون اخیراً به خاطر کنسل کردن تولید سریال‌های جدید خود از جمله "همیشه" (Forever)، "رومانوف‌ها" (Romanoffs) و "برای جوانمرگ شدن زیادی پیر بودن" (Too Old to Die Young) با انتقادات زیادی روبرو شده بود. سریال ابرقهرمانی "تیک" (The Tick) آمازون نیز پس از دو فصل کنسل اعلام شده بنابراین هواداران "پسران" هم علی‌رغم تمدید زودهنگام فصل دوم به سرنوشت مشابهی دچار شود.

 

آمازون کتاب مصور سریال پربیننده سریال پسران آمازون پرایم اریک کریپکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین