کد خبر: 38794 A

شلوار قرمز خانم بازیگر جنجالی شد/فیلم

شلوار قرمز خانم بازیگر جنجالی شد/فیلم

ایران آرت :  خانم مینا وحید، که با بازی در نقش جواهر سریال بانوی عمارت به شهرت رسید، طفلک فحش خورش ملس است. از آن ویدئوی ظهر عاشورا تا لباسش در مراسم ایوان شمس و البته خیانت جواهر بهانه هایی بودند که امواجی از توهین و ناسزا در صفحات اجتماعی نصیبش کند! حالا اما شلوار قرمز او در مادرید همان ماجراها را به وجود آورده است. خانم وحید به جهت حضور فیلم "کرمچاله" به کارگردانی وحید داوودی در جشنواره اسپانیایی آنجاست. 

 

مینا وحید

مینا وحید

پیش از این ها هم مینا وحید، در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برای فرش قرمز فیلم «هایلایت»در یک حرکت اعتراضی و به بهانه حمایت و توجه به زلزله‌زدگان کرمانشاه ترجیح داد هزینه‌ای برای طراحی لباس نکند و به انداختن پتویی ساده روی دوشش اکتفا کند. خیلی‌ها کارش را شعار و ادا نامیدند و خیلی‌های دیگر براش کف زدند. 

مینا وحید

 تمام این ها سبب می شود پوشش او همیشه با حرف و حدیث همراه شود و این بار پا را از تهران فراتر گذاشته و کار به مادرید رسیده است. 

جالب اینجاست که او یک بار با قبول حاشیه ساز بودن لباس پوشیدنش سعی کرد آن را توجیه کند که پیش در ایران آرت آن را تقدیم تان کردیم و یک بار دیگر نیز خدمت تان ارائه می شود:

 

حجم ویدئو: 3.53M | زمان ویدئو: 00:00:59
زنان زیباروی ایرانی مینا وحید
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین