کد خبر: 38684 A

لحظه‌ای تاریخی و شگفت‌انگیز برای دی‌کاپریو

لحظه‌ای تاریخی و شگفت‌انگیز برای دی‌کاپریو

لئوناردو دی‌کاپریو از بازی در کنار آل پاچینو به عنوان لحظه‌ای تاریخی و شگفت‌انگیز یاد کرد.

ایران آرت: لئوناردو دی‌کاپریو ستاره ۴۴ ساله برنده جایزه اسکار در گفتگوی کوتاهی که با رادیو ۲ بریتانیا داشت از تجربه بازی در کنار آل پاچینو در فیلم "روزی روزگاری…در هالیوود" گفت.

دی‌کاپریو از همبازی شدن با ستاره افسانه ای "پدرخوانده" به عنوان یکی از تجربه های بزرگ دوران کاری خود یاد کرد. به گزارش صبا به نقل از مترو، ی کاپریو گفت: نشستن روبروی آل پاچینو و اجرای یک سکانس رو در رو، برای من لحظه تاریخی و شگفت انگیزی بود.

لئوناردو دی‌کاپریو که از او به عنوان یکی از بزرگترین ستاره های حال حاضر سینمای دنیا یاد می شود، سابقه بازی در کنار بازیگران بزرگ دیگری چون رابرت دنیرو، جک نیکلسون و جین هکمن را نیز در پرونده کاری خود دارد.

آل پاچینو ۷۹ ساله یکی از مهم ترین بازیگران نیمه دوم قرن بیستم سینمای جهان نیز امسال پس از سال ها حضور نا امید کننده در سینما با نقش آفرینی در فیلم های "روزی روزگاری…در هالیوود" ساخته تارانتینو و "مرد ایرلندی" اثر پیش روی مارتین اسکورسیزی دوباره نام خود را در محافل سینمایی سر زبان ها انداخته است.

فیلم "روزی روزگاری…در هالیوود" نهمین ساخته کوئنتین تارانتینو با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی با موضوع هالیوود و لس آنجلس اواخر دهه ۶۰ میلادی، این روزها در حال اکران است.

 

آل پاچينو لئوناردو دی کاپریو دی کاپریو روزی روزگاری در هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین