کد خبر: 38569 A

انتشار خاطرات «اسنودن» هم‌زمان در 20 کشور / هم‌کاری سه غول نشر در سه کشور

انتشار خاطرات «اسنودن» هم‌زمان در  20 کشور / هم‌کاری سه غول نشر در سه کشور

حسین شاکری: انتشارات «مک‌میلان» از انتشار و پخش گسترده خاطرات «ادوارد اسنودن»، مامور پیشین سازمان جاسوسی آمریکا، سیا و افشاگر اسناد محرمانه جنجالی در سایت موسوم به «ویکی‌لیکس» خبر داده است.

ایران‌آرت:  بنابر اعلام سایت «پابلیشرویکلی»، کتاب خاطرات «اسنودن» با عنوان «گزارش ماندگار» (Permanent Record) در سطح جهانی در 17 سپتامبر منتشر خواهد شد. این کتاب به طور هم‌زمان توسط انتشارات «متروپولیتن» در آمریکا، «پن مک‌میلان» در انگلستان و «فیشر ورلاگ» در آلمان منتشر شده و تحت تیم ویراستاری به ریاست ویراستار ارشد انتشارات «متروپولیتن»، «سارا برشتل» ویرایش نهایی خواهد شد.

بنابر این گزارش، گفته به طور هم‌زمان کتاب «گزارش ماندگار» در 20 کشور جهان به چاپ خواهد رسید.

بنا به گفته ناشر، در این کتاب برای نخستین بار داستان کامل «اسنودن»، از جمله بحران وجدانی او که منجر به انتشار اطلاعات فوق‌محرمانه دولت آمریکا درباره شنود مکالمات، خواندن متون پیام‌ها و پست‌های الکترونیکی به عنوان بخشی از سیستم گسترده نظارت امنیتی را بازگو می‌کند.

«جان سارجنت» ناشر اصلی کتاب با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام این‌که این اقدام برای آن‌ها افتخارآمیز خواهد بود، اظهار کرد: چه خوش‌مان بیاید چه نه، این داستان شگفت‌انگیز آمریکا است. شکی نیست اقدامات اسنودن جهانی بهتر و حریم خصوصی امن‌تری خواهیم داشت.

 

جان اسنودن انتشارات انتشارات متروپولیتن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین