کد خبر: 38568 A

سریال The 100 به پایان نزدیک شد

سریال The 100 به پایان نزدیک شد

با اعلام شبکه CW سریال The 100 با فصل هفتم به پایان می‌رسد.

ایران آرت: سریال "۱۰۰" (The 100) شبکه‌ی CW به زودی با مخاطبین وداع می‌کند. "جیسون راتنبرگ" نویسنده‌ی سریال یکشنبه شب با ارسال پیامی در توئیتر فاش کرد که سریال هم اکنون سفارش فصل هفتم را دریافت کرده اما با این همین فصل به پایان می‌رسد. این در حالی است که قسمت پایانی فصل شش تا چند روز دیگر روی ایر می‌رود. "مارک پدوویتز" مدیر شبکه نیز در پنل سریال در "انجمن منتقدین تلویزیونی" تأیید کرد که در چند هفته‌ی گذشته این تصمیم را اتخاذ کرده‌اند.

سریال "۱۰۰" که در ابتدا براساس کتاب‌های "کس مورگان" الهام گرفته شده بود، داستان گروهی متشکل از ۱۰۰ انسان جوان را روایت می‌کرد که از یک ایستگاه فضایی به زمین در دوران پسا-آخرالزمان فرستاده می‌شوند. همچنانکه تولید سریال به فصل‌های جدید رسید، گروه بر روی زمین تمدنی را بنا می‌کنند و به زودی درمی‌یابند که تنها نیستند.

راتربرگ اوایل سال جاری میلادی گفته بود: "نکته‌ی جذاب در مورد داستان ما در فصل ششم این است که به فصل اول ارجاعاتی داده می‌شود. در فصل نخست، گروه ۱۰۰ نفره جوانانی بودند که به سیاره‌ای ناشناخته قدم می‌گذاشتند، و باید راهی برای بقا پیدا می‌کردند. از بسیاری جهات، داستان فصل ششم هم همین است. همان انسان‌های سابق‌اند که البته بیش از شش سال بزرگ‌تر شده‌اند و دنیای اسرارآمیز دیگری گام می‌نهند که هیچ چیز از آن نمی‌دانند و باید کشف کنند که راه بقا چیست… البته این بار کوله‌باری از تجربه با خود آورده‌اند. بنابراین اگر از زاویه‌ی دید فصل اول نگاه کنیم داستان بسیار جالب می‌شود. اینکه چقدر تغییر کرده‌اند، نحوه‌ی برخوردشان با چالش‌ها و خطرات مختلف این دنیای جدید به چه شکل است."

سریال سریال پربیننده سریال 100 جیسون راتنبرگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین