کد خبر: 38555 A

اکران نسخه جدید متفاوت‌ترین فیلم اسکورسیزی

اکران نسخه جدید متفاوت‌ترین فیلم اسکورسیزی

نسخه جدیدی از "کاندن" مارتین اسکورسیزی ۲۹ اکتبر (هفتم آبان) عرضه می‌شود

ایران آرت: "کینو لوربر" بلافاصله بعد از انتشار تصاویر اثر جدید مارتین اسکورسیزی "مرد ایرلندی"، اعلام کرد که در فصل پاییز، نسخه بلوری تازه‌ای از "کاندن" (۱۹۹۷) عرضه خواهد کرد.

این نسخه که پر از مصالح ویژه شامل گفت‌وگویی‌هایی با بازیگران و عوامل، تصاویر پشت صحنه و… است، در قالب یک نسخه بلوری دو دیسک ارائه می‌شود. اما علاوه بر گفت‌وگوهای طولانی با اسکورسیزی، فیلیپ گلس (آهنگ‌ساز) و ملیسا ماتیسن (فیلم‌نامه‌نویس)، مستند بلندی هم درباره تولید فیلم در این نسخه موجود است. در ضمن، تفسیر و توضیح صوتی مورخ و منتقد سینما، پیتر تانگِت، هم بخشی از این نسخه است که بخش‌های متنوع دیگری را هم در بر دارد.

به گزارش هنروتجربه، "کاندن" در چهار رشته از جوایز آکادمی شامل بهترین فیلم‌برداری (راجر دیکینز) و بهترین موسیقی متن (گلس) نامزد دریافت تندیس طلایی شد؛ و اگرچه شباهتی به "رفقای خوب"، "راننده تاکسی" و "گاو خشمگین" ندارد و در فرهنگ عامه هم در جایگاه آن‌ها نیست، اما این درام زندگی‌نامه‌ای اسکورسیزی درباره دالای لامای سده چهاردهم در تبت، همچنان ارزش دیدن را دارد.

نسخه بلوری "کاندن" از ۲۹ اکتبر (هفتم آبان) عرضه خواهد شد. امتیاز میانگین منتقدان در سایت معتبر "متاکریتیک" ۷۴ از صد است بر اساس ۲۶ نقد؛ و جاناتان رزنبام یکی از منتقدانی است که به فیلم امتیاز کامل داده است.

 

مارتین اسکورسیزی کینو لوربر فیلم کاندن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین