کد خبر: 38519 A

روس‌ها از سریال "چرنوبیل" رونمایی کردند/ فیلم

روس‌ها از سریال "چرنوبیل" رونمایی کردند/ فیلم

تلویزیون روسیه قرار است نسخه‌ای جدید از سریال "چرنوبیل" که ظاهرا تفاوت‌های فراوانی با نسخه آمریکایی آن دارد را به‌زودی به روی آنتن ببرد.

ایران آرت: سریال پنج قسمتی "چرنوبیل" محصول شبکه "HBO" آمریکا پس از نمایش با بازخوردهای بسیار مثبتی روبه‌رو شد؛ گرچه این سریال چندان به مذاق روس‌ها خوش نیامد و اعلام کردند که قصد دارند روایت خود را از فاجعه اتمی در نیروگاه چرنوبیل در قالب یک سریال جدید ارائه دهند. 

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام "Ladbible"، قرار است نسخه روسی این سریال از شبکه دولتی "NTV" روسیه به روی آنتن برود و ظاهرا در آن به نقش جاسوسان آمریکایی در این فاجعه بزرگ اتمی پرداخته شده است و داستان درباره یک مامور سرویس جاسوسی آمریکاست که برای کسب اطلاعات از نیروگاه اتمی چرنوبیل به در قالب ماموریت راهی روسیه می‌شود و یک مامور ضدجاسوس روس نیز وظیفه رویارویی با او را دارد. 

به گفته "لاکسی مورادوف" کارگردان این سریال، نسخه جدید "چرنوبیل" به مردم نشان می‌دهد که "واقعا چه چیزی اتفاق افتاده است". این کارگردان در گفتگو با یک روزنامه روسی عنوان کرده یک تئوری وجود دارد که بر اساس آن آمریکایی‌ها به نیروگاه اتمی چرنوبیل نفوذ کرده بودند و بسیار از مورخان نیز این موضوع را انکار نکرده‌اند که در روز انفجار یکی از عوامل جاسوسی دشمن در محل حادثه حضور داشته است. 

سریال آمریکایی "چرنوبیل" توانسته تاکنون بالاترین امتیاز را در میان تمام سریال‌های ساخته شده در آمریکا در وب‌سایت "IMDb" به خود اختصاص دهد و در سایت "راتن تومیتوز " نیز امتیاز درخشان ۹۶ درصد را کسب کرده است. این سریال در جوایز تلویزیونی امی در ۱۹ شاخه نامزد کسب جایزه است. 

نسخه روسی سریال "چرنوبیل" در بلاروس فیلمبرداری شده است و اخیرا یک تریلر از آن منتشر شده است. شبکه "NTV" روسیه هنوز تریلر این مجموعه را به طور رسمی رونمایی نکرده است.


 

حجم ویدئو: 5.89M | زمان ویدئو: 00:02:15
شبکه اچ بی او چرنوبیل سریال چرنوبیل چرنوبیل روسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین