کد خبر: 38510 A

ادوارد نورتن با فیلم جدید پرستاره‌اش در جشنواره نیویورک

ادوارد نورتن با فیلم جدید پرستاره‌اش در جشنواره نیویورک

پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم نیویورک روز ۱۱ اکتبر با نمایش دومین تجربه کارگردانی ادوارد نورتن در لینکلن سنتر به پایان می‌رسد.

ایران آرت: بازیگر و فیلمساز ۴۹ ساله نیویورکی که نخستین بار در ۲۰۰۰ روی صندلی کارگردانی کمدی عاشقانه "نگه داشتن ایمان" نشسته بود، "بروکلین بی‌مادر" را بر اساس کتابی پرفروش به همین نام از جاناتان لتم ساخته است. البته با این تفاوت که داستان از بروکلین امروز به نیویورک دهه ۱۹۵۰ رفته و در فضایی کاملا نئونوآر روایت می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، ویلم دفو، بروس ویلیس، لزلی مان، بابی کاناویل و الک بالدوین کنار خود اد نورتن بازیگران اصلی این درام جنایی ۱۴۴ دقیقه‌ای هستند که نخستین نمایش جهانی آن اوایل ماه آینده میلادی در جشنواره تورنتو در کانادا خواهد بود.

داستان "بروکلین بی‌مادر" درباره یک کارآگاه خصوصی مبتلا به سندروم توره (نوعی بیماری عصبی) است که می‌کوشد در آمریکای دهه ۱۹۵۰ معمای قتل مربی و استاد خود را حل کند.

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان‌دهندگان جشنواره فیلم نیویورک امسال مراسم افتتاحیه و اختتامیه خود را به دو کارگردان نیویورکی اختصاص داده‌اند. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، "ایرلندی" مارتین اسکورسیزی روز ۲۷ سپتامبر در نخستین نمایش جهانی در افتتاحیه روی پرده می‌رود و جشنواره روز ۱۱ اکتبر با "بروکلین بی‌مادر" نورتن به پایان می‌رسد. هر چند برنامه‌های نمایش فیلم تا دو روز بعد هم ادامه می‌یابد.

 

جشنواره فیلم نیویورک ادوارد نورتن بروکلین بی مادر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین