کد خبر: 38509 A

تاریخ اکران فیلم الویس پریسلی اعلام شد/ رقابت با فیلم‌های سونی

تاریخ اکران فیلم الویس پریسلی اعلام شد/ رقابت با فیلم‌های سونی

تاریخ اکران فیلم‌ تل ماسه و فیلمی که بر اساس زندگی الویس پریسلی ساخته می‌شود اعلام شد.

ایران آرت: کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم سینمایی «تل ماسه» به کارگردانی دنیس ویلنوو را از تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ به مدت یک ماه به تعویق انداخت و اعلام کرد که این فیلم در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ۹۹) اکران می‌شود. به این ترتیب این فیلم با «آمدن به آمریکا»، «داستان وست ساید» و فیلم «آنچارتد» با بازی تام هالند و محصول کمپانی سونی رقابت خواهد کرد.

«تل ماسه» اقتباسی از رمانی به همین نام و نویسندگی فرانک هربرت است و بازیگرانی مثل تیموتی شالامی، جاش برولین، اسکار ایساک، دیوید باتیستا و خاویر باردام در آن ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ورایتی، این کمپانی همچنین سه هفته بعد از انتخاب آستین باتلر به عنوان بازیگر فیلم بدون عنوانی که داستان زندگی الویس پریسلی را روایت می‌کند، اعلام کرد این فیلم به کارگردانی «باز لورمن» در اول اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

لورمن، فیلمنامه این فیلم را به همراه کریگ نوشته است و داستان واقعی یک خواننده جوان را به تصویر می‌کشد که در سال ۱۹۳۵ در یک خانواده فقیر و یک شهر کوچک متولد می‌شود و بعدها در سال ۱۹۵۶ توسط خوانندگی به شهرت زیادی دست پیدا می‌کند. این فیلم، جدیدترین پروژه لورمن بعد از فیلم «گتسبی بزرگ» با بازی لئوناردو دی کاپریو است. او اخیراً سریالی برای نتفلکیس تهیه کرده است. برنامه ریزی شده که از سال ۲۰۲۰ ساخت این فیلم آغاز شود.

کمپانی برادران وارنر همچنین یک پروژه بدون نام را برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۹۹) در نظر گرفته است.

الویس پریسلی برادران وارنر کمپانی برادران وارنر تل ماسه آستین باتلر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین