کد خبر: 38496 A

اقدام عجیب فیلم جدید دواین جانسون/ "بازی تاج و تخت" در "هابز و شاو" چه می‌کرد؟

اقدام عجیب فیلم جدید دواین جانسون/ "بازی تاج و تخت" در "هابز و شاو" چه می‌کرد؟

در حالی که دو ماه از پخش فصل پایانی سریال "بازی تاج و تخت" می‌گذرد و هنوز بسیاری از طرفداران از پایان سریال پا خبر نیستند، فیلم "هابز و شاو" در اقدامی عجیب پایان این سریال را لو داد.

ایران آرت: فیلم اکشن "سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شا" با بازی "جیسون استاتهام"‌ و "دووین جانسون" در میانه‌ی پخش تیتراژ وقایع پایانی سریال "بازی تاج‌وتخت" را بدون هشدار فاش می‌کند.

این اسپویلر بزرگ توسط "رایان رینولدز" که نقش کوتاهی در "هابز و شا"‌ ایفا کرده صورت می‌گیرد. شخصیت رینولدز یک مأمور سازمان CIA به نام "لاک" است. او در این صحنه چند نفر را به قتل رسانده و به سپس به اطلاع شخصیت "هابز" می‌رساند که ویروسی مرگبار در سراسر دنیا شیوع پیدا کرده. لاک از فرصت استفاده می‌کند و "بازی تاج‌وتخت" را اسپویل می‌کند، از رابطه‌ی "جان اسنو" و "دنریس تارگرین" گرفته تا قتل مادر اژدها.

به گزارش سی نما، اسپویل کردن یکی از بزرگترین سریال‌های تاریخ به فاصله‌ی چند ماه پس از پایان آن اقدامی عجولانه از طرف "درو پیرس" و "کریس مورگان" نویسندگان "هابز و شا" است. اپیزود پایانی سریال "بازی تاج‌وتخت" در تاریخ ۱۹ می گذشته روی ایر رفت و ۱۹.۳ میلیون بیننده آن را نظاره کردند. این یعنی صحنه‌ی حضور رینولدز در "هابز و شا" باید در همین دو ماه گذشته فیلمبرداری و به فیلم اضافه شده باشد.

پس از پخش اپیزود پایانی فصل هشتم سریال، این که نویسندگان به سرعت دنریس را به شخصیتی شرور تبدیل کردند هواداران بسیاری را برآشفت. حتی "امیلیا کلارک" بازیگر نقش دنریس درک این تغییرات را دشوار دانست. او در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" گفت: "خواندن فیلمنامه‌ی لعنتی یک کشمکش بود."

بازی تاج و تخت

"هابز و شا" اولین فیلم اسپین‌آف دنیای "سریع و خشن" است که توسط یونیوسال عرضه خواهد شد. طبق آخرین برآوردها این فیلم در افتتاحیه‌ی داخلی بین ۶۰ تا ۶۵ میلیون دلار و در بازارهای جهانی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار می‌فروشد. این درحالی است که تا سه هفته‌ی دیگر در کشور چین روی پرده نخواهد رفت. هالیوود ریپورتر پیش‌بینی کرده است که "هابز و شا" با این رکورد تحسین‌برانگیز رتبه‌ی اول فروش را در اختیار می‌گیرد.

رقبای این فیلم در حال حاضر "شیر شاه" و "روزی روزگاری در هالیوود" خواهند بود. "شیر شاه" به تازگی از فروش ۱ میلیارد دلاری در سراسر جهان عبور کرده است. روز گذشته اعلام شد "هابز و شا" از مجموع ۱۰۲ نقد امتیاز "راتن تومیتوز" ۷۲ درصد دریافت کرده و عموماً با واکنش‌های مثتبی روبرو شده است.

 

بازی تاج و تخت دواین جانسون سریع و خشمگین جیسون استاتهام هابز و شاو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین