کد خبر: 38491 A

جرد لتو به رامی مالک پیوست/ بازی در نقش قاتل سریالی

جرد لتو به رامی مالک پیوست/ بازی در نقش قاتل سریالی

فهرست بازیگران فیلم جنایی "چیزهای کوچک" پرستاره‌تر شد و اکنون جرد لتو نیز آماده پیوستن به این فیلم است.

ایران آرت: "جرد لتو" بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای حضور در فیلم تریلر جنایی جدید این کمپانی به نام "چیزهای کوچک" (The Little Things) با بازی "دنزل واشینگتن" و "رامی مالک" است.

"جان لی هنکاک" که فیلم‌نامه این فیلم را نوشته کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را نیز بر عهده خواهد داشت. "مارک جانسون" هم به عنوان تهیه‌کننده این فیلم حضور خواهد داشت.

به گزارش سی نما، داستان فیلم "چیزهای کوچک" درباره معاون کلانتر بازنشسته شهر کرن کانتی ایالت کالیفرنیا به نام "دیک" با بازی واشینگتن است که با کارآگاه معتادی به نام "بکستر" با بازی مالک همکاری می‌کند تا قاتل سریالی خطرناکی را دستگیر کند. دیک توانایی خوبی برای توجه به چیزهای کوچک در پرونده دارد اما تمایلش برای شکستن قوانین باعث ایجاد درگیری درونی در بکستر می‌شود. در همین حال دیک باید با راز تاریکی از گذشته‌اش دست و پنجه نرم کند.

جرد لتو برای نقش قاتل سریالی در حال مذاکره است و در صورت قطعی شدن حضورش، فیلم‌برداری از پاییز شروع می‌شود.

کمپانی برادران وارنر در گذشته در فیلم‌های "بلید رانر ۲۰۴۹" (Blade Runner 2049) و "جوخه انتحار" (Suicide Squad) با لتو همکاری کرده‌اند. او به تازگی فیلم‌برداری فیلم "موربیوس، خون آشام زنده" (Morbius) را که از روی کامیکی به همین نام ساخته شده در کمپانی مارول به پایان رساند. لتو همچنین در فیلم "بیگانه" (The Outsider) در سال ۲۰۱۸ با شبکه نتفلیکس همکاری کرد و مستند "یک روز از زندگی آمریکا" (A Day in the Life of America) را نیز در سال ۲۰۱۹ ساخت. وی در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم "باشگاه خریداران دالاس" (Dallas Buyers Club) موفق به دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

 

فیلم سینمایی هالیوود فیلم جرد لتو مارک جانسون چیزهای کوچک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین