کد خبر: 38434 A

رابرت دنیرو و آل پاچینو جوان شدند

رابرت دنیرو و آل پاچینو جوان شدند

در تیزر "مرد ایرلندی" از چهره جوان شده رابرت دنیرو و آل پاچینو رونمایی شد.

ایران آرت: انتشار اولین تیزر فیلم کنجکاوی برانگیز «مرد ایرلندی» علاوه بر همه جذابیت‌ها از چهره جوان شده رابرت دنیرو و دیگر بازیگران جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی هم رونمایی کرد. این اتفاق به کمک تکنولوژی VFX امکان پذیر شده است.

به گزارش آی سینما، دنیرو در این فیلم نقش فرانک شیران را بازی می‌کند؛ یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم که به آدمکشی در تشکیلات مافیا تبدیل می‌شود و در «مرد ایرلندی» چند دهه از زندگی او تصویر شده است. تکنولوژی VFX به اسکورسیزی اجازه داده دنیرو ۷۵ ساله و سایر بازیگران فیلم را چند دهه جوان کنند. 

اما همین تمهید باعث شد مراحل بعد از فیلمبرداری این فیلم بسیار طولانی شود و گفته شد به همین دلیل «مرد ایرلندی» به جشنواره کن نرسید. هرچند که مشکل برگزار کنندگان این جشنواره و شبکه نتفلیکس تهیه کننده فیلم نقش بیشتری در غیبت فیلم اسکورسیزی در کن داشت.

دنیرو در این فیلم با جو پشی همبازی شده که هردو در فیلم‌های «گاو خشمگین» و «رفقای خوب» اسکورسیزی همبازی بودند. ال پاچینو هم در «مرد ایرلندی» نقش جیمی هافا رئیس جنجالی اتحادیه کارگری آمریکا در نیمه دوم قرن بیستم را بازی می‌کند. این نخستین همکاری پاچینو با اسکورسیزی است.

نخستین نمایش اثر جدید مارتین اسکورسیزی در جشنواره نیویورک رقم می‌خورد و این فیلم سپس پاییز امسال به شکل آنلاین از نتفلیکس پخش می‌شود و در برخی سینماها هم روی پرده می‌رود.

 

آل پاچینو رابرت دنیرو مرد ایرلندی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین