کد خبر: 38415 A

رابرت پتینسون و ویلم دافو دو نگهبان فانوس دریایی/ عکس

رابرت پتینسون و ویلم دافو دو نگهبان فانوس دریایی/ عکس

رابرت پتینسون و ویلم دافو در نقش دو نگهبان فانوس دریایی در یک جزیره‌ی دور افتاده و اسرارآمیز ظاهر شده‌اند.

ایران آرت: چهار سال پس از نمایش فیلم ترسناک "ساحره" (The Witch) در ساندنس، "رابرت اگرز" نویسنده و کارگردان آن سرانجام پاییز آینده با "فانوس دریایی" (The Lighthouse) به سینما بازمی‌گردد. در آخرین اثر او "رابرت پتینسون" و "ویلم دافو" در نقش دو نگهبان فانوس دریایی در یک جزیره‌ی دور افتاده و اسرارآمیز در دهه‌ی ۱۸۹۰ به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"فانوس دریایی" ماه می گذشته در "هفته‌ی کارگردانان" کن اکران شد و با ستایش منتقدین مواجه شد. اگرز در این فیلم با فیلمبردار "ساحره" مجدداً همکاری کرده تا ظاهری سیاه و سفید به اثرش بدهد. "فانوس دریایی" با فیلم ۳۵ میلی‌متری و با نسبت طول و عرض آکادمی (آکادمی ریشیو) تصویربرداری شده است.

"آدام وودوارد" منتقد "لیتل وایت لایز" هم از بازیگران ستایش می‌کند: ""فانوس دریایی" اگرز مثل این است که ملویل و پو فیلم "درخشش" را به عنوان یک کمدی بازسازی کرده باشند و هر دو شخصیتش "جک تورنس" باشد."

"آن تامپسون" منتقد "ایندی‌وایر" هم نوشت بازی پتینسون و دافو باید وارد رقابت اسکار شود. دافو در سال‌های اخیر در فیلم نامزد اسکار "پروژه‌ی فلوریدا" و "پشت دروازه‌ی ابدیت" ظاهر شده اما پتینسون که این روزها در فیلم "عقیده" به کارگردانی نولان جلوی دوربین رفته هنوز نامزدی اسکار را دریافت نکرده است.

maxresdefault

به گزارش سی نما، "فانوس دریایی" یکی از چند فیلم مدعی اسکار امسال است که با پشتیبانی A24 به تولید رسیده است. آن‌ها فیلم "وداع" به کارگردانی "لولو ونگ" و "الماس تراش‌نخورده" برادران سفدی را هم برای فصل جوایز امسال خواهند داشت.

استودیوی A24 "فانوس دریایی" را از ۱۸ اکتبر به صورت محدود در چند سالن لس آنجلس و نیو یورک روی پرده می‌برد و در هفته‌های بعد به صورت گسترده عرضه می‌کند.

 

فیلم ترسناک ویلم دافو فانوس دریایی رابرت اگرز فیلم ساحره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین