کد خبر: 38409 A

ویدئوی جدید خواننده معروف سه سال پس از مرگش

ویدئوی جدید خواننده معروف سه سال پس از مرگش

موزیک ویدئوی جدید پرینس، خواننده فقید آمریکایی با نام "هالی راک" منتشر شد.

ایران آرت: سه سال پس از مرگ "پرینس"، خواننده مشهور آمریکایی، موزیک ویدئوی جدیدی از او منتشر شد که بیننده‌های زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.

به نوشته نشریه "رولینگ استون"‌، آهنگ "هالی راک" (Holly Rock) یکی از آهنگ‌های آلبوم جدیدی است که هفتم ماه ژوئیه به مناسبت شصت و یکمین زادروز پرینس روانه بازار شد. این آلبوم جدید مجموعه‌ای به نام "ترانه‌های اصلی" با پانزده ترانه شنیده نشده از این اسطوره موسیقی سبک‌های سول و فانک جهان است.

پرینس در زمان حیاتش پس از ضبط این آهنگ‌ها، به دلایل متفاوتی از انتشار آنها منصرف شد و این آثار را به خواننده‌ها و گروه های دیگر واگذار کرد.

این آهنگ‌های خاطره انگیز و پرفروش که در دهه‌های گذشته توسط هنرمندان دیگر اجرا شده‌اند، حالا با صدای پرینس و بصورت "ترانه‌های اصلی" در دسترس علاقمندان است.

این آلبوم توسط بنیاد اداره اموال پرینس و با سلقیه "جی زی" هنرمند آمریکایی و از دوستان نزدیک پرینس، از آرشیو شخصی او گلچین شده است.

656186A2-EBA3-4248-B7A5-09450F5150ED_w1023_r1_s

هالی راک نخستین بار در سال ۱۹۸۵ توسط "شیلا ای" (Sheila E) اجرا شد، پرینس این خواننده جوان را بعنوان خالق اثر معرفی کرد؛ ولی به عنوان تهیه‌کننده با او همکاری داشت.

موزیک ویدئوی "هالی راک" بصورت انیمیشن ساخته شده و تهیه‌کنندگان این اثر را پس از تماشای تصاویر اجراهای زنده پرینس و بررسی حرکات رقصنده ها و نوازنده های گروهش تولید کردند.

این خواننده نامدار آمریکایی در ماه آوریل سال ۲۰۱۶ به دلیل مصرف بیش از اندازه قرص‌های مسکن در منزل شخصی خود در ایالت مینه سوتا درگذشت.

او ده‌ها آلبوم منتشر کرد، صدها ترانه پرفروش داشت و در هزاران کنسرت موفق در گوشه و کنار جهان به هنرنمایی پرداخت.

 

 

موسیقی راک پرینس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین