کد خبر: 38406 A

خانم بازیگر با کتاب خاطراتش به استقبال پاییز می‌رود

خانم بازیگر با کتاب خاطراتش به استقبال پاییز می‌رود

بازیگر سرشناس هالیوود با انتشار کتاب خاطراتش در پاییز امسال به بریتانیا می‌رود.

ایران آرت: جولی اندروز بازیگر سرشناس هالیوودی در رویدادی که در ساوت‌بانک سنتر لندن در نوامبر پیش رو برگزار می‌شود شرکت می‌کند تا درباره کتاب خاطراتش صحبت کند.

این کتاب با عنوان "تکلیف خانه: خاطراتی از سال‌های من در هالیوود" ازسوی "وایدنفیلد & نیکلسون" منتشر می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در این نشست که میزبانی آن برعهده آلکس جنینگز بازیگر است، اندروز درباره حرفه‌اش، چه روی صحنه و چه نقش‌آفرینی‌های سینمایی‌اش مانند ایفای نقش الیز دولیتل در نمایش "بانوی زیبای من" در برادوی و بازی در "مری پاپینز" و ماریا فون تراپ در "آوای موسیقی" حرف می‌زند.

در این نشست که با حضور تماشاچیان برگزار می‌شود، بخش پرسش و پاسخ هم درنظر گرفته شده است و اندروز به سوال‌های حاضران پاسخ می‌دهد.

"تکلیف خانه: خاطراتی از سال‌های من در هالیوود" پس از کتاب قبلی او که سال ۲۰۰۸ با عنوان "خانه" منتشر شده بود به بازار می‌آید. در آن کتاب او به رویدادهای اولیه زندگی‌اش پرداخته بود.

اندروز کتاب جدیدش را که ۱۵ اکتبر منتشر می‌شود با همکاری دخترش نوشته است.

در این کتاب اندروز درباره ورودش به هالیوود و فراز و فرودهای حرفه‌ای و شخصی خود نوشته است. به گفته ناشر این کتاب سفری صمیمی به دنیا و زندگی فوق‌العاده اندروز است که هم بامزه، هم متاثر کننده و هم الهام‌بخش است. در این کتاب وی نه تنها درباره فیلم‌های مشهور سینما که اکنون کلاسیک هستند، صحبت می‌کند بلکه از همکاری‌اش با غول‌های سینما و تلویزیون سخن می‌گوید و داستان شخصی خودش را درباره دنیا، موفقیت‌ها و ناکامی‌ها بیان می‌کند.

وی در این کتاب همچنین از مادر شدن و به پایان رسیدن ازدواج اولش، بزرگ‌کردن دو فرزند خوانده و به فرزند خواندگی پذیرفتن دو بچه دیگر نوشته است. وی همچنین از آشنایی و ازدواجش با بلیک ادواردز در این کتاب سخن گفته است.

نشست با بانو جولی اندروز ۲ نوامبر صورت می‌گیرد و بلیت‌های حضور در این نشست از سی‌ام جولای در مرکز ساوت بانک در دسترس خواهد بود.

با هر بیلت یک نسخه از این کتاب با جلد گالینگور به شرکت کنندگان تعلق می‌گیرد.

این کتاب با جلد سخت به قیمت ۲۰ دلار از ۱۵ اکتبر منتشر می‌شود و نسخه کیندل آن نیز به قیمت ۱۵.۹۹ دلار همزمان با انتشار کتاب در دسترس خواهد بود.

اندروز سال ۲۰۰۸ با "خانه: خاطره‌ای از اولین سال‌های زندگی من" در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های غیرداستانی جای گرفت و با اقبال منتقدان روبه رو شد.

وی در آن کتاب از سال‌های اولیه زندگی‌اش نوشته بود و خاطراتی چون درگذشت پدر بزرگ و مادربزرگش، سال‌های اولیه مدرسه، مادرش که مجری برنامه‌های هنری بود و خاطره روی صحنه رفتن برای اولین بار در ۱۲ سالگی را یادآوری کرده بود.

جولی اندروز با نشان "دیم" یا "بانو" از ملکه بریتانیا، بازیگر و خواننده انگلیسی برنده جوایز مختلف است. وی جایزه گلدن گلوب، امی، گرمی، بفتا، جایزه منتخب مردم ، جایزه جهانی تئاتر، جایزه انجمن نویسندگان آمریکا و ... را در کارنامه دارد. او در برادوی بازیگر نمایش‌های موزیکالی چون "بانوی زیبای من" و "کاملوت" بود و نقش‌آفرینی‌های به یادماندنی در فیلم‌های موزیکالی چون "مری پاپینز" در سال ۱۹۶۴ و "آوای موسیقی" در سال ۱۹۶۵ که در ایران با عنوان "اشک‌ها و لبخندها" شناخته می‌شود را در کارنامه دارد.

 

هالیوود خانم بازیگر جولی اندورز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین