کد خبر: 38170 A

کمد‌ی‌بازی خانم بازیگر با هیلتر جدید سینما/ عکس

کمد‌ی‌بازی خانم بازیگر با هیلتر جدید سینما/ عکس

فیلم کمدی "جوجو خرگوش" با بازی اسکارلت جوهانسون و تایکا وایتیتی به سینماها می‌آید. وایتیتی در نقش هیتلر ظاهر شده است.

ایران آرت: "تایکا وایتیتی" نویسنده و کارگردان نیوزلندی پس از فروش ۸۵۴ میلیون دلاری "ثور: رگنراک" (Thor: Ragnarok) در سراسر دنیا به عنوان اولین فیلم بلند استودیویی‌ خود، پاییز امسال با فیلم هجویه "جوجو خرگوش" (Jojo Rabbit) به تولید فیلم‌های مستقل بازگشته است. مهم‌ترین خصوصیت این فیلم فاکس سرچ‌لایت ظاهر شدن وایتیتی جلوی دوربین در نقش "آدولف هیتلر" است، اما داستان تنها به تمسخر دیکتاتور نازی محدود نمی‌شود.

"جوجو خرگوش" بر اساس کتابی نوشته‌ی "کریستین لوننز"‌ نیوزلندی ساخته شده و در آن "رومن گریفین دیویس" بازیگر تازه وارد در نقش "جوجو بتزلر" ملقب به "خرگوش" بازی می‌کند. او پسرکی است که با مادرش رُزی (اسکارلت جوهانسون) در آلمان نازی ساکن است. دوست خیالی جوجو "آدولف هیتلر" (وایتیتی) است، اما وقتی مادرش تصمیم می‌گیرد یک دختر جوان یهودی (توماسین مک‌کنزی) را در خانه پناه دهد، باید با حس وطن‌پرستی خود روبرو شود. بازیگران نقش‌های مکمل شامل "سم راکول"، "ریبل ویلسون"، "استیون مرچنت"، و "الفی آلن" بازیگر نامزد امی "بازی تاج‌وتخت" می‌شود.

Jojo-Rabbit-1024x683

به گزارش سی نما، وایتیتی که به لطف کارگردانی قسمت سوم "ثور" در "دنیای سینمایی مارول" محبوبیتی جهانی پیدا کرد، قرار است برای تولید قسمت چهارم فیلم نیز که "ثور: عشق و آذرخش" نام گرفته بازگردد. کارگردان با "جوجو خرگوش" بین دو بلاک‌باستر استودیویی این فرصت را دارد که به لحن فیلم‌های مستقل خود مثل "شکار متوحشین" و "پسر" رجوع کند و البته این بار موضوع پخته‌تر را بکاود.

فاکس سرچ‌لایت سال گذشته با "سوگلی" به کارگردانی "یورگوس لانتیموس" ۱۰ نامزدی اسکار را دریافت کرد و "الیویا کلمن" به خاطر بازی در آن جایزه‌ی بهترین بازیگر زن را تصاحب کرد. این استودیو با "شکل آب" به کارگردانی "گی‌یرمو دل تورو" هم برنده‌ی اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده است. "جوجو خرگوش" یکی از امیدهای اصلی فاکس سرچ‌لایت برای فصل جوایز امسال خواهد بود.

فاکس سرچ‌لایت "جوجو خرگوش" را ابتدا در فستیوال تورنتو و سپس در تاریخ ۱۸ اکتبر در آمریکا اکران می‌کند.

هالیوود اسکارلت جوهانسون آدولف هیتلر تایکا وایتیتی ثور: رگنراک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین