کد خبر: 38138 A

خبر خوب و جذاب تارانتینو به طرفداران سینما

خبر خوب و جذاب تارانتینو به طرفداران سینما

در حالیکه کوئنتین تارانتینو چندی پیش از تصمیم جدی خود برای بازنشستگی خبر داده بود، اکنون از ساختن قسمت سوم "بیل را بکش" صحبت می‌کند.

ایران آرت: ساخت قسمت سوم «بیل را بکش» هنوز منتفی نیست و «تارانتینو» مشغول مذاکره با بازیگر نقش اصلی زن فیلم برای ادامه دادن این مجموعه فیلم مهیج است.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندی‌وایر، «کوئنتین تارانتینو» که در تلاش است قسمت سوم و نهایی مجموعه فیلم «بیل را بکش» را بسازد گفت: اخیرا با «اوما تورمن» بازیگر نقش اصلی دو قسمت اول برای ایفای نقش مجدد در این فیلم صحبت کرده‌ام.

بااین وجود، مهم‌ترین مانع برای ساخت قسمت سوم «بیل را بکش ۳» موضوع بازنشستگی «تارانتینو» پس از ساخت نهمین فیلمش «روزی روزگاری در هالیوود» است و این بدان معناست که اگر تصمیم وی بر بازشستگی جدی باشد تنها یک فیلم دیگر خواهد ساخت. 

وی اوایل ماه نیز در گفتگویی اعلام کرد که نسبت به تصمیم خود برای بازنشستگی جدی هستم و در مسیر ساختن فیلم‌ سینمایی به انتهای مسیر رسیدم، گرچه همچنان به نوشتن کتاب سینمایی و  نوشتن برای تئاتر ادامه خواهم داد و همچنان خلاق خواهم بود. فکر میکنم همه آنچه را که باید در سینما ارائه دادم. 

«تارانتینو» ساخت یک فیلم از مجموعه «پیشتازان فضا» را نیز در برنامه دارد که احتمالا خودش کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد و مشخص نیست طرح ساخت تنها ۱۰ فیلم «تارانتینو» شامل فیلم‌های اورجینال وی می‌شود و یا او می‌تواند فیلمی همانند «پیشتازان فضا» را کارگردانی کند. احتمالا «تارانتینو» باید بین «بیل را بکش ۳» و «پیشتزان فضا» یکی را به عنوان دهمین و شاید آخرین فیلم بلند سینمایی خود انتخاب کند.

دو قسمت فیلم «بیل را بکش» از سوی منتقدان مورد تحسین قرار گرفتند و هر کدام در گیشه جهان به فروشی بالغ بر ۱۵۰ میلیون دلار دست یافتند. 

57914468

«روزی روزگاری هالیوود» نهمین ساخته بلند «تارانتینو» که امسال در جشنواره کن رونمایی شد، از تاریخ ۲۶ جولای در سراسر آمریکا اکران خود را آغاز می‌کند. 

 

کوئنتین تارانتینو اوما تورمن بیل را بکش تارانتینو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین