کد خبر: 38005 A

ساخت دو دنباله برای یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک

ساخت دو دنباله برای یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک

با اعلام جان کارپنتر، تولید دو دنباله برای فیلم ترسناک "هالووین" تایید شد.

ایران آرت: دنباله‌ی «هالووین» (Halloween) یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال گذشته بود و با نقدهای مثبتی همراه شد. پس از ماه‌ها گمانه‌زنی سرانجام «جان کارپنتر» کارگردان و نویسنده‌ی چندگانه در صفحه‌ی توئیتر خود تأیید کرد که دو دنباله‌ی جدید در راه است. دنباله‌ی اول ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ و قسمت بعدی ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ اکران خواهند شد. تیزر جدید نیز فاش می‌کند که عناوین این فیل‌ها «هالووین می‌کشد» (Halloween Kills) و «هالووین تمام می‌شود» (Halloween Ends) نام گرفته‌اند.

یکی از نقاط قوت دنباله‌ی سال گذشته بازگشت «جیمی لی کورتیس» در نقش «لوری استرود» برای پنجمین مرتبه در تاریخ چندگانه و اولین حضور او از سال ۲۰۰۲ و با فیلم «هالووین: رستاخیز» (Halloween: Resurrection) بود. کارپنتر نیز تهیه‌کنندگی و آهنگسازی فیلم را برعهده داشت.

به گزارش سی نما، «جیسون بلوم» تهیه‌کننده‌ی استودیوی «بلوم‌هاوس» نیز در صفحه‌ی توئیتر خود بازگشت کارپنتر و کورتیس و همچنین «دیوید گوردن گرین» کارگردان آخرین قسمت چندگانه را به تأیید رسانده است.

در قسمت‌های قبلی چندگانه از جمله قسمت اخیر، مرگ «مایکل مایرز» دقیقاً تأیید نشد، اما «هالووین تمام می‌شود» ممکن است عنوانی باشد که هواداران مدت‌هاست انتظارش را می‌کشند. با تولید دو دنباله‌ی دیگر طرح اولیه‌ی سازندگان برای یک سه‌گانه اجرا خواهد شد.

«دنی مک‌براید» یکی از نویسندگان فیلم سال گذشته در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «قرار است دو قسمت از فیلم را بی‌وقفه تصویربرداری کنیم… ایده‌هایی برای [چندگانه] داریم که امیدواریم فرصت انجامش را به دست آوریم.»

هفته‌ی گذشته گزاش شد که «جان کارپنتر» با همکاری «آنتونی برچ» کامیک جدیدی برای شخصیت «جوکر» می‌نویسد. در این کامیک ۴۰ صفحه‌ای (The Joker: Year of the Villain) که در تاریخ ۲ اکتبر منتشر می‌شود، جوکر سعی می‌کند ثابت کند همچنان بزرگترین شخصیت شرور عالم است.

 

ژانر وحشت فیلم ترسناک هالووین جان کارپنتر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین