کد خبر: 37998 A

نظر رضا رویگری درباره بازیگر شدن همسرش

نظر رضا رویگری درباره بازیگر شدن همسرش

رضا رویگری درباره همبازی شدن با همسرش تارا کریمی گفت: همسرم بازیگر خوبی است و در این شب‌های تمرین با من مشورت می‌کند تا نقش را به بهترین نحو بازی کند.

ایران آرت: رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر نسبت به گذشته وضعیتم بسیار بهتر است، همچنان فیزیوتراپی را انجام می‌دهم و وضعیت حرکتی بهتری نسبت به قدیم دارم. 

وی درباره حضور دوباره خود در عرصه تئاتر اظهار کرد: پیشنهاد بازی در نمایش "حسن کچل" به من داده شد و من با توجه به کیفیت اثر آن را پذیرفتم، می‌خواستم با حضور در این تئاتر به همه ثابت کنم که هنوز هم توان کار کردن دارم و می‌توانم در عرصه بازیگری فعالیت کنم. 

بازیگر سریال "مختارنامه" در همین راستا اضافه کرد: تئاتر برای من همیشه جایگاه خاصی داشته است، این هنر همیشه عشق من بوده و هست و در حال حاضر بسیار خوشحالم که بار دیگر می توانم بازی در تئاتر را نفس به نفس مردم تجربه کنم. 

وی در گفتگو با خبرگزاری میزان در مورد نقش خود در نمایش "حسن کچل" افزود: این که بگویم نقشم در این نمایش معرکه است این طور نیست اما نقش نویسنده و کارگردانی را بازی می کنم که اتفاقاً برای من به اثر اضافه شد و به نوعی این نقش صرفاً برای من نوشته شده است.

بازیگر فیلم سینمایی "اخراجی‌ها" درباره حضور همسرش در این نمایش تاکید کرد: اتفاق جالب این نمایش بازی همسرم در کنار من است، وی پیش از این در یک فیلم نیمه بلند به کارگردانی من بازی کرده و اتفاقا بازیگر خیلی خوبی است، کارگردان نمایش حسن کچل هم بازی وی را دید و پسندید و این طور شد که با هم همبازی شدیم.

رویگری درباره تجربه بازی در کنار همسرش در یک اثر نمایشی خاطرنشان کرد: اینکه کنار همسرت در یک نمایش بازی کنی اتفاق خوبی است، وی به شدت مشتاق بازیگری است و در این شب‌های تمرین با من مشورت می کند تا نقش را به بهترین نحو بازی کند، همسرم در این اثر از جمله بازیگران اصلی است و به امید خدا از ابتدای مرداد در تماشاخانه ایران تماشا روی صحنه می رویم. 

رضا رویگری تارا کریمی حسن کچل نمایش حسن کچل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین