کد خبر: 37993 A

تام کروز هواداران را سورپرایز کرد/ عکس

تام کروز هواداران را سورپرایز کرد/ عکس

حضور تام کروز در نمایشگاه کامیک-کان و رونمایی از قسمت دوم فیلم "تاپ گان" باعث شگفتی طرفداران او شد.

ایران آرت: "تام کروز" پنجشنبه شب با حضور غیرمنتظره هواداران را در نمایشگاه کامیک‌-کان سن دیه‌گو غافلگیر کرد. کروز با اشاره به نسخه‌ی اصلی "تاپ گان" (Top Gun) که در شهر سن دیه‌گو فیلمبرداری شده خطاب به حاضرین گفت: "احساس کردم که وظیفه دارم شخصاً فیلم را تقدیم شما کنم."

کروز در پایان پنل "ترمیناتور: سرنوشت شوم" (Terminator: Dark Fate) فیلم دیگر استودیوی پارامونت و اسکای‌دنس روی صحنه آمد و گفت: ""تاپ گان" از نظر من در مورد رقابت است." در تریلر "تاپ گان: ماوریک" (Top Gun Maverick) که در ادامه به نمایش درآمد ، این خصوصیت به وضوح قابل رؤیت است. خلبانان توانمند فیلم در نسخه‌ی جدید با پهبادها مبارزه می‌کنند.

در تریلر جدید یکی از مقامات بلندپایه با بازی "اد هریس" به شخصیت کروز که اکنون پا به سن گذاشته می‌گوید: "تو یک دایناسوری." تصاویر متعددی از جت‌های پیشرفته، لباس خاطره‌انگیز کروز، عینک ری-بن او دیده می‌شود.

tom-cruise-getty-825x580

به گزارش سی نما، این فیلم در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۹ توسط پارامونت اکران شود اما نمایش آن یک سال به تأخیر افتاد. کروز در این دنباله در نقش یک مربی پرواز ظاهر می‌شود.

"جو کوزینسکی" که در فیلم "فراموشی" (Oblivion) با کروز همکاری کرده بود کارگردانی این فیلم را برعهده داشته و نویسندگی آن به "پیتر کرگ"، "جاستین مارکس" و "اریک وارن سینگر" سپرده شده است.

"جان کانلی" و "مایلز تلر" که نقش فرزند شخصیت "گوس" و کارآموز جدید "ماوریک" را ایفا می‌کند، در قصه‌ی این دنباله تعیین‌کننده‌اند. نقش شخصیت "گوس" در نسخه‌ی اصلی فیلم را "انتونی ادواردز" بازی کرده بود.

"وال کیلمر" هم نقش قبلی خود "تام" یا "مرد یخی" را تکرار می‌کند. دیگر بازیگران نقش‌های مکمل شامل "جان هم"، "لوئیس پولمن"، "چارلز پارنل"، "جی الیس"، "بشیر صلاح‌الدین"، "دنی رامیرز" و "مونیکا باربارو" می‌شوند.

قسمت اول "تاپ گان" که با بودجه‌ی ۱۵ میلیون دلاری ساخته شده بود در سراسر دنیا ۳۵۰ میلیون دلار فروخت.

top-gun-Maverick-Official-Trailer-gq

تام کروز هالیوود تاپ گان تاپ گان: ماوریک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین