کد خبر: 37949 A

تولید فصل دوم سریال "نون.خ" لغو شد؟

تولید فصل دوم سریال "نون.خ" لغو شد؟

تهیه‌کننده سریال "نون.خ" به صحبت‌های منتشر شده به نقل از سعید آقاخانی مبنی بر احتمال لغو تولید فصل دوم این سریال واکنش نشان داد.

ایران آرت: مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال "نون.خ" درباره اظهاراتی که روز گذشته به نقل از سعید آقاخانی در فضای مجازی منتشر و منجر به شکل‌گیری شایعه احتمال انصراف این کارگردان از تولید فصل دوم سریال "نون. خ" شده بود، به خبرنگار مهر گفت: پیرو انتشار این اظهارات من با سعید آقاخانی صحبت کردم، او تعجب کرد که چرا مواضعش اینگونه منعکس شده است. آقاخانی به طور جدی و محکم کارش را انجام می‌دهد و روی متن‌هایی که نوشته می‌شود نظارت دارد. به زودی هم به صورت جدی‌تر پیش تولید را شروع می‌کنیم و خیلی امیدوار هستیم اواخر شهریور کار را کلید بزنیم.

فرجی تأکید کرد: سعید آقاخانی در حال حاضر کار پروژه را پیش می‌برد و سریال "نون. خ" با نظارت او جلو می‌رود، بازبینی و انتخاب لوکیشن‌ها هم در حال انجام است.

وی ادامه داد: نگارش سریال در حال انجام است و آقاخانی با نویسنده جلساتی برگزار می‌کند، ان شالله به زودی پنج قسمت اول فیلمنامه سریال هم کامل می‌شود و به طور جدی از بازیگران هم دعوت می کنیم.

تهیه‌کننده "نون. خ" در پایان در واکنش به نبود بودجه از طرف تلویزیون برای شروع پروژه‌ها اظهار کرد: مدیران شبکه مدام پیگیر سریال هستند و کار را دنبال می‌کنند و نسبت به تولید سری دوم دغدغه دارند. خود من به اتفاق آقای آقاخانی جلسانی را با مدیرگروه و مدیر شبکه داشته‌ایم و درباره محتوا و موضوع صحبت کرده‌ایم.

 

سعید آقاخانی مهدی فرجی نون.خ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین