کد خبر: 37875 A

بازیگر نقش الویس پریسلی معرفی شد

بازیگر نقش الویس پریسلی معرفی شد

بازیگر نقش الویس پرسلی در فیلم جدید باز لورمن و تام هنکس معرفی شد.

ایران آرت: باز لورمن بازیگر نقش اولیس پریسلی را یافت. او "آستین باتلر" را برای ایفای نقش این خواننده‌ افسانه‌ای در درامی فعلاً بدون عنوان انتخاب کرد. این فیلم ظهور خواننده و تبدیل شدنش به یک نماد بین‌المللی و رابطه‌ی پیچیده‌اش با مدیر برنامه‌هایش "کلونل تام پارکر" با بازی تام هنکس را روایت می‌کند. استودیوی برادران وارنر پخش جهانی فیلم را برعهده دارد.

فیلمبرداری پروژه اوایل سال آینده در کوئینزلند استرالیا آغاز خواهد شد. دیگر نامزدهای بازی در این نقش "مایلز تلر"، "هری استایلز"، و "انسل الگورت" بودند.

به گزارش سی نما، باتلر در سال ۲۰۱۸ در نمایش "مرد یخین می‌آید" به کارگردانی "جورج سی. ولف" در مقابل "دنزل واشینگتن" ظاهر شده و بازی او در نقش "دان پاریت" تحسین منتقدین را در پی داشت. او ماه آینده در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" به کارگردانی "کوئنتین تارانتینو" در کنار "مارگو رابی"، "برد پیت" و "لئوناردو دی‌کاپریو" ظاهر می‌شود. باتلر در حال حاضر فیلم "مردگان نمی‌میرند" به کارگردانی "جیم جارموش" و بازی "بیل ماری" را روی پرده دارد.

لورمن می‌گوید: "می‌دانستم که اگر در انتخاب بازیگر دقیقاً درست عمل نکنم نمی‌توانم چنین فیلمی بسازم، بنابراین به دنبال بازیگری گشتیم که حرکات منحصر به فرد و کیفیات خوانندگی این ستاره‌ی بی‌همتا و همچنین درون آسیب‌پذیرش را به یاد بیاورد. در مراحل انتخاب بازیگر این افتخار را داشتم که با بازیگران بااستعداد زیادی برخورد کنم. در مورد نقش باتلر در نمایش برادوی "مرد یخین می‌آید" در مقابل "دنزل واشینگتن" چیزهایی شنیده بودم و پس از گذراندن مراحل تست بازیگری و نوازندگی و اجرا، به روشنی دانستم که بازیگری را یافته‌ام که می‌تواند روح یکی از به‌یادماندنی‌ترین خوانندگان دنیا را تجسم کند."

فیلمنامه‌ی لورمن با همکاری "کرگ پیرس" به نگارش درآمده است. او تهیه‌کنندگی این فیلم را هم در کنار "کاترین مارتین" همکارش در فیلم "گتسبی بزرگ" برعهده دارد.

 

تام هنکس الویس پریسلی باز لورمن آستین باتلر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین