کد خبر: 37848 A

چهار سال زندان در انتظار خانم بازیگری که به صید صدف رفت/فیلم

چهار سال زندان در انتظار خانم بازیگری که به صید صدف رفت/فیلم

ایران آرت: یک بازیگر سینما و تلویزیون اهل کره جنوبی به دلیل صید یک جانور در حال انقراض در تایلند ممکن است با جریمه نقدی و حتی زندان مواجه شود. گفته می‌شود لی یئول ایوم  با شرکت در یک برنامه مستند تلویزیونی اقدام به صید یک نوع صدف دوکفه‌ای در حال انقراض کرده بود.

ظاهراً سلبریتیهای زیادی در این برنامه مستند تلویزیونی که "قانون جنگل" نام داشت و  از سال ۲۰۱۱ پخش آن آغاز شد شرکت داشتند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خانم لی نیز در ماه مارس و در پارک ملی هات چائو مای تایلند در این مستند تلویزیونی حضور پیدا کرد. قسمتی که این بازیگر در آن حضور یافته بود در ۳۰ ژوئن روی آنتن رفت. او پس از صید سه صدف‌ به همراه تیم فیلمبرداری و غواصان همراه اقدام به خوردن آن‌ها کرده بود.

 با این حال تولیدکننده این مستند تلویزیونی ضمن عذرخواهی از مسئولان تایلندی اعلام کرد که این اتفاق به دلیل سوءبرداشت آن‌ها از قوانین محلی تایلند رخ داده است. پس از پخش این مستند،  "نارونگ کونگیاد"، رئیس پارک ملی هات چائو مای تایلند شکایتی را علیه این بازیگر به پلیس تایلند ارائه داد. مسئولان تایلندی روز جمعه اعلام کردند در صورتی که لی یئول ایوم مجرم شناخته شود با جریمه ۱۳۰۰ دلاری و همچنین تحمل چهار سال زندان روبرو خواهد شد.


بازیگر زن خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین