کد خبر: 37797 A

رابطه عاشقانه پنهانی دو خواننده معروف/عکس

رابطه عاشقانه پنهانی دو خواننده معروف/عکس

ایران آرت: کامیلا کابیو و شان مندز دو خواننده جوان موسیقی پاپ از چندی پیش به طور مخفیانه با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شده‌اند. آنها ابتدا رابطه میان خود را تکذیب می‌کردند اما اکنون با وجود عکس‌هایی که پاپاراتزی‌ها منتشر کرده‌اند دیگر عشق آنها پنهان نمی‌ماند.

به گزارش ایران‌آرت، عشق میان کامیلا 22 و شان 20 ساله از پشت صحنه موزیک ویدئوی "سینوریتا" آغاز شد. "سینوریتا" تک آهنگی است که با صدای مشترک کامیلا و شان ضبط شده و موزیک ویدئوی آن 21 ژوئن امسال منتشر شد. 

شان مندز درباره آهنگ "سینوریتا" گفته بود که تولید این آهنگ 8 ماه طول کشیده است اما قبل از آن 10 ماه طول کشیده تا او بتواند کامیلا کابیو را برای همکاری با خود راضی کند.

کامیلا شهرت بیشتری نسبت به شان مندز دارد و جوایز مختلفی را کسب کرده است. او که قرار است به‌زودی در یک فیلم سینمایی در نقش سیندرلا ظاهر شود، سال گذشته با آهنگ "هاوانا" رکورد پرفروش‌ترین تک آهنگ دیجیتالی سال 2018 را به نام خود ثبت کرد.

hailee-steinfeld-shawn-mendes-camila-sweaters-tinashe-jingle-ball-la-12

پس از ویدئوی "سینوریتا"، کامیلا کابیو و شان مندز تاکنون چند بار در مکان‌های مختلف با یکدیگر دیده شده‌اند و آخرین تصویری که از این دو به ثبت رسیده مربوط به پشت صحنه کنسرت شان مندز در اوکلند کالیفرنیا است که کامیلا کابیو خود را به آنجا رسانده تا در کنسرت شان مندز حضور پیدا کند.

شان مندز اهل کانادا است و کامیلا کابیو در هاوانا، پایتخت کوبا متولد شده است. کامیلا در سال 2008 شهروندی آمریکا را به دست آورد. 

shawn-mendes-camila-cabella-smiles-holding-eachother-backgrid-embed

خواننده سلبریتی شان مندز کامیلا کابیو
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین