کد خبر: 37778 A

جنجال در پشت صحنه سریال پربیننده نیکول کیدمن

جنجال در پشت صحنه سریال پربیننده نیکول کیدمن

در پی مطرح شدن شایعه اختلاف بین کارگردان و تهیه‌کنندگان فصل دوم سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ"، شبکه اچ‌بی‌او بیانیه‌ای را صادر کرد.

ایران آرت: گزارش روز جمعه نشریه ایندی وایر درباره اختلاف در پشت صحنه فصل دوم سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" با واکنش شبکه اچ‌بی‌او مواجه شد. در این گزارش آمده بود که تهیه کنندگان سریال در مرحله پس از تولید عملا تصمیم گیری درباره کیفیت هنری را آندره‌آ آرنولد کارگردان این فصل گرفته‌اند.

اچ‌بی‌او در واکنش به این گزارش در بیانیه‌ای اعلام کرد: "ما در اچ‌بی‌او و تهیه کنندگان سریال به کار آرنولد افتخار می‌کنیم. مانند بسیاری از پروژه‌های تلویزیونی، تهیه کنندگان اجرایی با همکاری هم بر روی سریال کار کردند و فکر می‌کنیم خود محصول نهایی گویا است."

به گزارش آی سینما، در گزارش ایندی وایر آمده که آرنولد کارگردان بریتانیایی فیلم‌های تحسین شده "مخزن ماهی" و "خیابان سرخ" بعد از پایان فیلمبرداری به لندن رفت و با همکاری تدوینگران خود مشغول کار بر روی فصل دوم سریال شد. اما ریچارد ای. کلی تهیه کننده اصلی و خالق سریال اختیار عمل را به ژان مارک وله کارگردان فصل اول داد.

وله به دلیل ساخت سریال "اشیاء نوک تیز" نتوانسته بود کارگردانی فصل دوم "دروغ‌های کوچک بزرگ" را عهده دار شود ولی یکی از تهیه کنندگان آن بود. ایندی وایر به نقل از منابعی در پشت صحنه این مجموعه تلویزیونی نوشته که وقتی وله وقتش آزاد شد، مسئولیت نظارت بر تدوین را به عهده گرفت و حتی اعلام کرد به فیلمبرداری دوباره تعدادی از صحنه‌ها نیاز است.

این گزارش مدعی شده که فیلمبرداری مجدد ۱۷ روز طول کشیده و عملا آندره‌آ آرنولد اختیار چندانی برای اعمال سبک بصری و سلیقه هنری خود نداشته و از ابتدا در جریان نبوده که تهیه کنندگان او را به این شکل از تصمیم گیری درباره نتیجه نهایی کنار می‌گذارند.

در این مطلب آمده که به همین دلیل فصل دوم به قوت فصل اول نیست و نتیجه دخالت تهیه کنندگان از اپیزود دوم به بعد دیده می‌شود. همچنین اعلام نام ۱۱ تدوینگر در قسمت‌های پخش شده نشان می‌دهد که در مرحله فنی همه چیز بارها تغییر کرده است.

این در حالی‌ست که بعد از فیلمبرداری بازیگران مشهور سریال بخصوص نیکول کیدمن از همکاری با آرنولد که از کارگردانان زن سرشناس سینمای انگلستان است، ابراز رضایت کرده بودند.

انتشار این گزارش باعث شد که روز جمعه عده‌ای از کاربران توییتر خواستار پخش نسخه مورد تایید این کارگردان شوند.

 

مریل استریپ نیکول کیدمن ریس ویترسپون دروغ های کوچک بزرگ آندره آ آرنولد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین