کد خبر: 37760 A

فیلم جدید کشتی‌گیر معروف برای درجه سنی بزرگسال/ عکس

فیلم جدید کشتی‌گیر معروف برای درجه سنی بزرگسال/ عکس

"استوبر" اولین فیلم دیزنی با درجه‌ سنی بزرگسال در شش سال گذشته، از فردا شنبه با بازی دیو باتیستا اکران خود را آغاز خواهد کرد.

ایران آرت: با بسته شدن پرونده‌ی ادغام استودیوهای فاکس و دیزنی، "خانه‌ی موش" اولین فیلم خود با رده‌ی سنی بزرگسال را پس از شش سال عرضه می‌کند. "استوبر" (Stuber) با بازی "دیو باتیستا" و "کمیل نانجیانی" ستارگان "محافظین کهکشان" و "بیمار بزرگ"، از همین آخر هفته در آمریکا اکران می‌شود و به اولین فیلم دیزنی با درجه‌ی سنی بزرگسال از زمان اکران "دسته‌ی پنجم" (The Fifth Estate) در سال ۲۰۱۳ تبدیل می‌شود. "استوبر" از جمله‌ی پروژه‌های بزرگسالانه‌ای است که در فاکس قرن بیستم در حال توسعه بود. "کینگزمن" (Kingsman) "متیو وان"‌ نیز یکی دیگر از این آثار است که در ماه‌های آینده منتشر می‌شود.

بلافاصله پس از انتشار گزارشات ادغام دو شرکت فاکس و دیزنی، بسیاری منتظر روشن شدن سرنوشت عناوین بزرگسالانه‌ای مانند "ددپول"‌ با بازی "رایان رینولدز" ماندند. "باب ایگر" مدیر عامل دیزنی فوریه‌ی گذشته اعلام کرده بود که این دسته از فیلم‌ها به حیات خود ادامه می‌دهند. حتی پیش از ادغام دو شرکت هم ایگر اشاره کرده بود که مارول تولید فیلم‌های ابرقهرمانی بزرگسالانه را در دستور کار خود قرار داده است.

"کوین فایگی" مدیر استودیوی مارول هم پیش از این به این موضوع اشاره کرده و گفته بود که او و همکارانش در آینده به تولی این گونه فیلم‌ها روی می‌آورند: "ما در حال حاضر بر روی فیلم‌های بزرگسالانه کار نمی‌کنیم. تولیدش ناممکن نیست اما در حال حاضر، چنین فیلم‌هایی نمی‌سازیم."

Stuber-Kumail-Nanjiani-Dave-Bautista

به گزارش سی نما، فیلم "بیوه‌ی سیاه" (Black Widow) مارول هم اکنون در حال فیلمبرداری است و پیش از آغاز مراحل تولید شایعه‌ی دریافت رده‌ی سنی بزرگسال برای آن به گوش می‌رسید، اما فایگی این گزارشات را تکذیب کرد. "جاودانان" (The Eternals) با بازی نانجیانی، "ریچارد مدن" و "انجلینا جولی" و همچنین "شنگ-چی" (Shang-Chi) دیگر فیلم‌های در حال توسعه‌ی استودیواند که انتظار می‌رود درجه‌ی سنی PG-13 دریافت کنند.

"استوبر" به سبب وجود صحنه‌های خشونت‌آمیز و استفاده از الفاظ رکیک و ارجاعات جنسی درجه‌ی سنی بزرگسال (R) دریافت کرد. داستان فیلم در مورد یک راننده‌ی اوبر خوش‌رفتار با بازی "کمیل نانجیانی" است که با مسافری با بازی "دیو باتیستا" برخورد می‌کند. باتیستا نقش پلیسی را برعهده دارد که در تعقیب یک قاتل بی‌رحم است.

هفته‌ی گذشته گزارش شد که استودیوی STX اکران اکشن کمدی "جاسوس من" (My Spy) با بازی "دیو باتیستا" را از تاریخ ۲۳ آگوست به زمان دیگری در اوایل سال ۲۰۲۰ موکول خواهد کرد. این اقدام استودیو احتمالاً باید به دلیل فاصله انداختن بین این فیلم و "استوبر" بوده باشد. آن‌ها با این کار سعی دارند از وضعیتی جلوگیری کنند که سال گذشته "ملیسا مک‌کارتی" با آن مواجه شد. او اواخر آگوست سال گذشته فیلم "قتل‌های هپی‌تایم" (The Happytime Murders) همین استودیو را روی پرده داشت، در حالی که اوایل تابستان در فیلم کمدی دیگری به نام "پایه‌ی مهمانی" (Life of Party) استودیوی نیو لاین ظاهر شده بود.

هالیوود دیزنی کمیل نانجیانی دیو باتیستا استوبر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین