کد خبر: 37753 A

وودی هارلسون به "کیت" پیوست/ ماجرای زن قاتلی که مسموم می‌شود

وودی هارلسون به "کیت" پیوست/ ماجرای زن قاتلی که مسموم می‌شود

وودی هارلسون به مری الیزابت ویسنتد در فیلم «کیت» پیوست که برای نتفلیکس تولید می‌شود.

ایران آرت: نتفلیکس اعلام کرد وودی هارلسون در تریلر «کیت» در کنار مری الیزابت وینستد بازی می‌کند.

«کیت» که به کارگردانی سدریک نیکلاس ترویان ساخته می‌شود داستان یک قاتل زن را روایت می‌کند که مسموم شده و کمتر از ۲۴ ساعت برای زنده ماندن وقت دارد و تصمیم می‌گیرد در خیابان‌های توکیو به تعقیب مردی بپردازد که موجب قتلش شده و او را بکشد تا پیش از مرگ از او انتقام گرفته باشد. عمر علیم فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

به گزارش مهر، این فیلم را برایان اونکلس تهیه می‌کند که پیشتر با وینستد در فیلم «پرندگان دعا» همکاری کرده بود. کلی مک‌کورمیک تهیه کننده «هابز و شاو» و «ددپول ۲» نیز از دیگر تهیه کنندگان فیلم است. دیوید لیچ کارگردان «هابز و شاو» نیز تهیه کننده اجرایی فیلم خواهد بود.

نتفلیکس امتیاز ساخت این فیلم را سال ۲۰۱۷ به دست‌آورده بود و جاناتان اوزبیو را به عنوان کارگردان دوم برای بخش‌های بدل‌کاری فیلم استخدام کرد. دمین مارتین که جایزه اسکار را برای «مد مکس» کسب کرد نیز برای گریم و چهره‌پردازی فیلم انتخاب شده است.

هارلسون نامزدی اسکار را برای نقش اصلی «مردم علیه لری فلینت» و نقش مکمل «پیام‌آور» و «سه بیلبورد بیرون ابینگ میسوری» به دست آورده است. او به تازگی در فیلم «مردان بزرگراه» همبازی کوین کاستنر بود و بازی در فیلم «سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی» را به پایان رسانده است. او ۵ نامزدی امی کسب کرده و یک بار این جایزه را برده است.

 

هالیوود نتفلیکس وودی هارلسون مری الیزابت وینستد فیلم کیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین