کد خبر: 37678 A

ثروت یک گروه موسیقی بالاتر از ملکه انگلیس

ثروت یک گروه موسیقی بالاتر از ملکه انگلیس

ثروت گروه موسیقی کویین از ملکه انگلستان نیز بیشتر است. ثروتی که در نتیجه ساخت موسیقی برای یک فیلم به دست امد.

ایران آرت: بر اساس آخرین گزارش فهرست ثروتمندترین اشخاص مجله ساندی، گروه موسیقی راک کویین توانسته است در چند هفته اخیر به این فهرست راه پیدا کرده و به سرعت به جایگاه‌های بالاتری برسد.

سه عضو این گروه که در قید حیات‌اند، عبارتند از گیتاریست گروه برایان می، درامر راجر تیلور و نوازنده گیتار باس جان دیکُن. دیگر عضو گروه فردی مرکوری افسانه‌ای بود که در سال 1991 از دنیا رفت. 

به گزارش خبرآنلاین به نقل از راشاتودی، با انتشار فیلم "بوهمن راپسودی" در سال ۲۰۱۸ ثروت هر یک از اعضا ۲۵ میلیون دلار اضافه شد که با نبود عضو چهارم هر یک از اعضا تقریبا ۳۳ میلیون دلار از این فیلم کسب درآمد کردند و ثروت آنها به ۴۸۷ میلیون دلار رسید.

بر اساس گزارش مجله ساندی ملکه انگلیس در فهرست ثروتمندترین اشخاص حضور دارد ولی ثروت او ۳۷۰ میلیون دلار است یعنی ۷۰ میلیون دلار کم تر از کوئین‌بند!

از سال ۱۹۹۴ ملکه انگلیس در صدر این فهرست قرار داشت و زمانی که فیلم اخیر که این گروه ساخت موسیقی ان را به عهده داشت منتشر شد جایگاه آنها در فهرست افراد ثروتمند صعود کرد و بالاتر از جایگاه ملکه انگلیس قرار گرفت.

5221806

فیلم "بوهمن راپسودی" زندگی نامه خواننده کوئینبند "فردی مکوری" را نشان می دهد این فیلم از زمان انتشار تاکنون موفق به فروش ۹۰۰ میلیون بلیط شده است و ۱میلیارد دلار به دست آورده است.

این فیلم علاوه بر این که باعث کسب درآمد اعضای این گروه شد باعث شد که موسیقی آنها دوباره به فهرست باکس آفیس برگردد و باعث جان گرفتن اعضا گروه شود.

اعضای این گروه هنوز هم پس از انتشار آخرین آلبوم خود در سال ۱۹۹۵ کسب درآمد می کنند و هنوز هم طرفدارهایی در دنیا آهنگ‌های این گروه را خریداری می کنند.

 

موسیقی راک ملکه الیزابت دوم فردی مرکوری ملکه بریتانیا گروه کویین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین