کد خبر: 37666 A

چرا ویکتوریا بکهام به دنیای موسیقی بازنگشت؟

چرا ویکتوریا بکهام به دنیای موسیقی بازنگشت؟

ویکتوریا همسر دیوید بکهام درباره دلایل عدم بازگشتش به دنیای موسیقی و رد پیشنهاد همکاری دوباره با گروه اسپایس گرلز توضیح داد.

ایران آرت: گروه موسیقی اسپایس گرلز تابستان امسال پس از سالها به عرصه موسیقی بازگشت و کنسرت‌های این گروه در شهرهای مختلف آمریکا همچنان ادامه دارد، اما شاید عدم بازگشت ویکتوریا بکهام به این گروه دخترانه، شیرینی بازگشت اسپایس گرلز را برای طرفدارانش کم کرده باشد.

به گزارش ایران‌آرت، ویکتوریا بکهام خواننده، طراح مد و مدل مشهور بریتانیایی یکی از اعضای اصلی گروه "اسپایس گرلز" در دهه 90 میلادی بود و در سه آلبوم گروه همکاری کرد. او همچنین در کنسرت‌های مختلفی با اسپایس گرلز روی صحنه رفت اما موفقیتش در عرصه طراحی مد باعث شد که کم کم از موسیقی فاصله بگیرد و حتی پیشنهاد دختران محبوب اسپایس گرلز برای بازگشت به گروه را رد کند. 

ویکتوریا که همسر دیوید بکهام است در مصاحبه‌ای با مجله ووگ آلمان درباره تصمیمش برای عدم بازگشت به اجتماع دوباره این گروه و هوادارنشان صحبت کرد. آن گونه که رسانه نوا نوشته، ویکتوریا گفته است: "همراهی نکردن دوباره با گروه اسپایس گرلز خیلی شجاعت می خواست اما یک ندای درونی بهم گفت که الان همه چیز تغییر کرده و متفاوت شده و بهتر است که روی خانواده‌ام و شرکتم تمرکز داشته باشم."

او در ادامه گفته است: "من ۴۵ساله شده‌ام و از شخصیتی که پیدا کرده‌ام بسیار خوشحالم. قصد تغییر کردن ندارم و میخواهم که بهترین خودم باشم. قبل از چهل سالگی اینقدر با اعتماد به نفس نبودم اما الان یاد گرفته‌ام که به احساسات درونم گوش کنم."

ویکتوریا بکهام درباره جدایی از اسپایس گرلز گفته است: "وقتی که بیرون از گروه بودم و اجرای دوباره هم تیمی‌هایم را دیدم احساس کردم که بخشی از من آنجا باقی مانده و اسپایس گرلز همیشه بخشی از زندگی من خواهد بود. تنها کاری که الان انجام می‌دهم تلاش برای اهدافم و کارکردن به طور دائم است."

"اسپایس گرلز" با حضور پنج خواننده در سال 1994 در لندن شکل گرفت و خیلی زود به محبوب‌ترین گروه دخترانه موسیقی تبدیل شد. ملانی براون، اما بانتون، ملانی چیسهلم و جری هالیول اعضای فعلی این گروه هستند. اعضای این گروه در حال ساخت فیلمی مستند درباره خودشان هستند که این فیلم احتمالا در پایان سال میلادی اکران خواهد شد. 


اسپایس+گرل

ویکتوریا بکهام دیوید بکهام اسپایس گرلز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین