کد خبر: 37617 A

علت توقیف نمایش "عاشقانه‌های خیابان" اعلام شد

علت توقیف نمایش "عاشقانه‌های خیابان" اعلام شد

اجرای نمایش "عاشقانه‌های خیابان" که به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شد تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

ایران آرت: مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی در خصوص علت توقیف نمایش "عاشقانه‌های خیابان" توضیحاتی ارائه داد.

محسن حسن‌زاده در خصوص علت توقیف اجرای نمایش "عاشقانه‌های خیابان"، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: جنس و ماهیت نمایش "عاشقانه‌های خیابان" به کارگردانی شهرام گیل آبادی تعامل با تماشاگر است و بر خلاف بازبینی‌های اولیه یکسری اتفاقات غیر قابل پیش بینی در نمایش رخ داده که به همین خاطر به کارگردان تذکراتی داده شده است.

وی ادامه داد: تذکراتی از سوی بازبین‌های نمایش داده شده که گروه نمایش رعایت نکردند و همین امر سبب جلوگیری از فروش بلیت نمایش تا زمان رفع کامل اصلاحات شده است. اگر موارد تذکر داده شده اصلاح شود، نمایش مجدد روی صحنه خواهد رفت.

"عاشقانه‌های خیابان" با ایفای نقش الهام پاوه‌نژاد، سیما تیرانداز و ژاله صامتی در نقش دست‌فروشان مترو در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است. رضا یزدانی نیز به عنوان خواننده و بازیگر در این نمایش حضور دارد. 

در خلاصه این نمایش که به صورت مشترک توسط  محمد چرمشیر و بهمن عباسپور نوشته شده، آمده است: "عاشقانه‌های خیابان" روایتی خاص از زندگی پیچیده و دشوار زنان دست‌فروش در خیابان‌ها و مترو است.

گیل‌آبادی چندی پیش نمایش "یک دقیقه و سیزده ثانیه" را که اثری درباره بحران کارتن‌خواب‌ها در ایران است را روی صحنه برده بود.

 

 

 

رضا یزدانی الهام پاوه نژاد سیما تیرانداز شهرام گیل آبادی عاشقانه های خیابان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین