کد خبر: 37588 A

نیکول جذاب ملکه جواهرات/عکسها

ایران آرت: نیکول کیدمن که به تازگی ۵۲ ساله شد اما همچنان از جذاب های هالیوود به شمار می رود، علاقه خاصی به جواهرات دارد و معمولا جواهرات گرانبهای خود را روی فرش قرمز مراسم‌های مختلف به نمایش می‌گذارد.

در ابتدای مسیر حرفه‌ای، ارتباط ستاره‌ای مانند نیکول کیدمن با تام کروز یکی از عوامل رسیدن او به شهرت بود، اما او توانست موهبت و استعداد خود را بیش از تمام ستاره‌های دهه نود به نمایش بگذارد.

 او نقش‌های به یاد ماندنی را در دوره طلایی زندگی حرفه‌ای خود ایفا کرد از جمله بتمن برای همیشه "Batman forever"، چشمان کاملاً بسته "Eyes Wide Shut" و فیلم موزیکال و عاشقانه "مولین روژ". نیکول کیدمن توانست جایزه‌های اسکار و گلدن گلوب را کسب کند.

وقتی او در صفحه سینما و تلویزیون ظاهر می‌شود، عصر طلایی هالیوود را در ذهن مخاطب بازسازی می‌کند، استایل‌های او سرشار از زنانگی و افسون دنیای کلاسیک هستند.

به گزارش تابناک باتو، با وجود این که کیدمن ۵۰ سالگی را پشت سر گذاشته، یکی از زیباترین ستاره‌های سینما است که با ستاره‌های کم سن‌تر از خود به رقابت می‌پردازد.

او در انتخاب جواهراتش در مراسم‌های مختلف سینمایی با برند‌های معروف جواهرات از جمله شوپارد، هری وینستون ، فرد لیتون، لیدیا کوریتله، دلفینا دلترز و ... همکاری می‌کند.

نیکول کیدمن متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ میلادی است، او به تازگی تولد ۵۲ سالگی خود را جشن گرفته است، به همین بهانه تصاویری از او را با جواهرات متنوع و زیبا گرد آورده‌ایم.

1

nicole-kidman-keith-urban-acm-awards-2017-11

681full-nicole-kidman

jade-fine-jewellery-insiders-nicole-kidman-buro247sg

nicole-kidman-new-york-nine-03

nicole-kidman-cannes-festival

250532_985

 

سلبریتی زنان زیبا
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین