کد خبر: 37572 A

واکنش سلبریتی‌ها به زلزله ۷.۱ ریشتری

واکنش سلبریتی‌ها به زلزله ۷.۱ ریشتری

ایران آرت: تعدادی از سلبریتی‌های هالیوود ناراحتی خود نسبت به زلزله ۷.۱ ریشتری لس آنجلس که دومین زلزله لس آنجلس در دو روز پیاپی بود، ابراز کردند.

نیکی میناژ یکی از خوانندگان معروف، در رابطه با این موج زلزله نوشت: "این لرزش زمین بسیار شدید بود." او به جمع هنرمندان تلویزیونی و سینمایی از جمله هنری وینکلر، باسی فیلیپس، کیل نانجیانی پاریس جکسون، دریک بل، کایل جنر، گابریل یونیون و جوز آندرس پیوست که قصد دارند به مناطق تحت تاثیر این زلزله کمک کنند.

کمیل نانجیانی بازیگر فیلم سینمایی "استوبر" که سال گذشته اعلام نامزد‌های نهایی اسکار را بر عهده داشت، نوشت: "این زلزله به شدت ترسناک بود. واقعا فکر می‌کردم که همین یکی باشد." وینکلر نیز نوشت: "به ساکنین این منطقه می‌گویم که ما در این زمان پر تنش به فکر شما هستیم."

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گفتنی است این لرزش که در فاصله یازده متری شهر ریج کِرِست در ایالت کالیفرنیا رخ داد، بزرگترین زلزله ۲۰ سال اخیر در جنوب ایالت کالیفرنیاست که تنها در دو روز اتفاق افتاد. ابتدا روز سه شنبه زلزله‌ای ۶.۴ ریشتری رخ داد و روز جمعه نیز شاهد یک زلزله ۷.۱ ریشتری در همان منطقه بودیم. با اینکه این زلزله خسارت‌های زیادی به سازه‌های شهر زده و باعث ایجاد آتش سوزی‌هایی شده است، گزارش شد که هیچ خسارت جانی و یا صدمه جدی برای کسی در پی نداشته است.

این زلزله باعث توقف چندین شهربازی لس آنجلس از جمله دیزنی لند و کوهستان جادویی شد. همچنین بازی‌های بیسبال این کشور نیز برای مدتی به تعویق افتاد.

 

زلزله نیکی میناژ سلبریتی زلزله لس آنجلس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین