کد خبر: 37549 A

راکی دوباره سراغ بی مصرف‌ها رفت

راکی دوباره سراغ بی مصرف‌ها رفت

سیلوستر استالونه از ساخت چهارمین قسمت مجموعه سینمایی "بی مصرف‌ها" خبر داد.

ایران آرت: سیلوستر استالونه ستاره افسانه‌ای هالیوود تایید کرد که کارش را برای ساخت قسمت چهارم "بی مصرف ها" آغاز کرده است.

در سال ۲۰۱۰ استالونه در پی موفقیت فیلم "راکی" در سال ۲۰۰۶ و همچنین فیلم "رمبو" در سال ۲۰۰۸، تصمیم گرفت یک مجموعه فیلم سینمایی اکشن جدید بسازد و بازیگران نامدار و محبوبی را در آن به خدمت بگیرد.

سه فیلم قبلی توسط خود او نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی شده بود. این مجموعه سینمایی به دلیل صحنه‌های بی وقفه خشونت، درجه سنی بزرگسال گرفت.

دو قسمت ابتدایی این مجموعه سینمایی موفقیت خوبی در گیشه داشت و در مجموع ۵۹۰ میلیون دلار فروش کرد. البته قسمت سوم آن با وجود اضافه شدن بازیگرانی مثل مل گیبسون، هریسون فورد و آنتونیو باندراس با فروش ۲۹۰ میلیونی مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت و دلیل آن هم ضعف‌های بسیار زیاد در جلوه‌های کامپیوتری عنوان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیلوستر استالونه با انتشار تصویری از نقش بارنی راس در صفحه شخصی خود نوشت: بعد از مدتی که فیلم سینمایی "بی مصرف‌ها ۴" معلق شده بود، اکنون ساخت آن را به طور جدی دنبال می‌کند. هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم در دسترس نیست، اما چیزی که مشخص شده این است که تری کرو که در قسمت‌های گذشته ایفای نقش کرده بود، در این فیلم حضور نخواهد داشت.

 

سیلوستر استالونه رمبو راکی بی مصرف ها بی مصرف ها 4
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین