کد خبر: 37517 A

کمک مالی خواننده معروف به ۱۱۴ دانش‌آموز/ عکس

کمک مالی خواننده معروف به ۱۱۴ دانش‌آموز/ عکس

ایران آرت: فارل ویلیامز خواننده مشهور آمریکایی در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموزان دبیرستانی در محله هارلم نیویورک گفت که هزینه سال اول تحصیلات دانشگاهی آنها را تقبل خواهد کرد. این هنرمند که به عنوان سخنران مهمان به این مراسم دعوت شده بود، ضمن ستایش تمامی ۱۱۴ دانش آموز فارغ التحصیل، از آنها خواست برای پیشرفت، رفاه و آینده بهتر فقط به دیپلم دبیرستان اکتفا نکنند و تحصیلات خود را در دانشگاه ادامه دهند.

این مراسم از طرف سازمان غیرانتفاعی "محدوده بچه های هارلم" ترتیب یافت، سازمانی که هدفش کمک به کودکان و نوجوانان خانواده های بی بضاعت و نیازمند است. هارلم یکی از مناطق فقیر و محروم شهر نیویورک است و بسیاری از اهالی به دلیل فقر و مشکلات مالی، توانایی پرداخت هزینه های دانشگاهی را ندارند.

هرچند که بسیاری از کالج ها و مراکز آموزشی، کمک هزینه‌های مختلفی را به دانشجویان ارائه می کنند، با این حال عده زیادی قادر به پرداخت این مخارج نیستند. فارل ویلیامز به این دانش آموزان وعده داد، تمامی هزینه های سال اول دانشگاه آنها را تأمین می کند، تا با خیالی آسوده تحصیل کنند و با شناخت و آگاهی بیشتری برای آینده خود تصمیم بگیرند.

سخنان فارل ویلیامز، دانش آموزان و خانواده های آنها را در بهت و حیرت فرو برد. آنها که به شدت احساساتی شده بودند با شور و هیجان زیادی این هنرمند محبوب را برای دقایقی تشویق کردند.

1D43D89B-BF02-4907-A382-AD0B46508205_w1023_r1_s

بنابر گزارش رسانه‌های آمریکایی، تمامی این ۱۱۴ دانش آموز در دانشگاه پذیرفته شدند و حالا با حمایت و پشتیبانی مالی فارل ویلیامز تحصیلات خود را ادامه خواهند داد.

فارل ویلیامز یکی از هنرمندانی است که فعالیت های انساندوستانه و اجتماعی زیادی دارد و امیدوار است از طریق کمک به این دانش آموزان، باعث ایجاد تغییر در بافت اجتماعی محله هارلم شود و موقعیت های بیشتری در اختیار اقلیت های فقیر و محروم قرار دهد.

 

خواننده فارل ویلیامز خواننده معروف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین