کد خبر: 37499 A

ثروتمندترین خواهرها و برادرهای هنرمند دنیا/ عکسها

ثروتمندترین خواهرها و برادرهای هنرمند دنیا/ عکسها

خواهران حدید، خواهران کارداشیان و برادران همسورث از ثروتمندترین خواهرها و برادرهای دنیای هنر و مد هستند.

ایران آرت: خواهر و برادرهای مشهور زیادی در حوزه های سینما، موسیقی، مدلینگ و حتی ورزش فعالیت دارند. این خواهر و برادرها گرچه هر یک به خودی خود فعالیت موفقی در حوزه ی کاری خود دارند اما ثروت آن ها به یک اندازه نیست.

در ادامه می خواهیم ببینیم این خواهر و برادرهای مشهور هر کدام چقدر ثروت دارند.

لیام، کریس و لوک همسورث

1

به گزارش روزیاتو، هر سه برادر به واسطه ی حضور در فیلم های هالیوودی ای همچون "بازی های مرگبار" (The Hunger Games)، "ثور" (Thor) و سریال "دنیای غرب" (Westworld) به موفقیت زیادی دست پیدا کرده اند.

ثروت لوک ۳ میلیون دلار تخمین زده شده که کمتر از ثروت دو برادر دیگرش است. او قبل از حضور در سریال "دنیای غرب" که نقش "اشلی استابز" را در آن برعهده دارد، در میان مخاطبان استرالیایی به نقشش در سریال عامه پسند "همسایه ها" مشهور بود.

کوچک ترین برادر یعنی لیام و همسرش مایلی سایرس، خواننده ی مشهور، در مجموع ۱۸۶ میلیون دلار ثروت دارند. از این مبلغ، ۲۶ میلیون دلار متعلق به لیام است. احتمالاً بخش اعظم ثروت او به واسطه ی بازی در مجموعه فیلم "بازی های مرگبار" به دست آمده که ۱/۴ میلیارد دلار در گیشه فروش داشته است.

ثروتمندترین برادر، کریس است که به گفته ی سایت فوربس، تنها در سال ۲۰۱۸، ۶۴/۵ میلیون دلار درآمد داشت. ثروت خالص او در مجموع ۹۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

اوون و لوک ویلسون

2

این دو برادر بازیگر در کمدی های موفقی همچون "خانواده اشرافی تننبام" در کنار هم نقش آفرینی کرده اند، اما فیلم های غیر مشترک زیادی هم دارند. هم فیلم های مشترک شان موفق بوده و هم فیلم های غیر مشترک شان.

لوک در فیلم هایی همچون "قانوناً بلوند" و "مدرسه قدیمی"  و "گوینده" نقش آفرینی کرده است. ثروت او در سایت TheRichest سی میلیون دلار و در سایت CelebrityNetWorth پنجاه میلیون دلار بیان شده.

اوون اما در کمدی های مشهورتر و پرفروش تری مثل "مهمانان ناخوانده عروسی"، "زولندر"، و همینطور فرانچایزهای "شبی در موزه" و ماشین ها حضور داشته. ثروت او در سایت TheRichest شصت میلیون دلار و در سایت CelebrityNetWorth هفتاد میلیون دلار ذکر شده.
 

کیم، کورتنی، کلوئی و راب کارداشیان و کندال و کایلی جنر

3

همه ی خواهر و برادرهای خانواده ی پرحاشیه ی کارداشیان-جنر، به خودی خود ثروتمند هستند اما فقط یکی از آن ها موفق شده ثروت خود را میلیاردی کند.

رابرت با ۱۰ میلیون دلار ثروت، در پایین ترین جایگاه از نظر میزان ثروت قرار دارد. بیشتر ثروت او از قِبل حضور در ریالیتی شوی خانوادگی اش به نام "همراه با کارداشیان ها" (Keeping up with the Kardashians) و شوی اسپیناف خودش به نام "راب و چاینا" (Rob & Chyna) که پخش آن لغو شده و همینطور خط تولید جورابش به نام "آرتور جورج" به دست آمده.

کایلی که ثروتمندترین آن ها است، به گفته ی سایت فوربس، یک میلیارد دلار ثروت دارد. عمده ی ثروت او از برند آرایشی بهداشتی اش به نام "کایلی کازمتیکس" به دست آمده.

بعد از کایلی، کیم (۳۵۰ میلیون دلار)، کلویی (۴۰ میلیون دلار)، کورتنی (۳۵ میلیون دلار) و کندال (۳۰ میلیون دلار) در جایگاه های بعدی از نظر میزان ثروت قرار می گیرند.

نیک، جو و کوین جوناس

4

برادران جوناس خارج از گروه موسیقی مشترک شان هم فعالیت موفقی داشته اند و هر سه ی آن ها تقریباً به یک اندازه ثروت دارند.

ثروت جو در سایت TheRichest هجده میلیون دلار و در سایت CelebrityNetWorth بیست و پنج میلیون دلار بیان شده. او به اندازه ی دو برادر دیگرش قرارداد تبلیغاتی نداشته و علاوه بر این، موفقیت مالی به دست آمده از حضور در گروه موسیقی DNCE را هم مجبور بوده با دیگر اعضای این گروه تقسیم کند.جو مدتی در این گروه موسیقی فعالیت داشت.

ثروت کوین در سایت TheRichest بیست میلیون دلار و در سایت CelebrityNetWorth بیست و پنج میلیون دلار ذکر شده. گرچه او فعالیت جداگانه ای در زمینه ی موسیقی نداشته، اما در ریالیتی شوی تلویزیونی خودش به نام "ازدواج با جوناس" حضور داشته، یک شرکت ساختمان سازی به نام Jonas Werner Homes تأسیس کرده و در چند اپلیکیشن مختلف سرمایه گذاری کرده.

کوچک ترین برادر یعنی نیک، چندین برند را ماهرانه اسپانسر بچلر پارتی خود کرد (مهمانی ای که برای مردان مجرد در شرف ازدواج توسط دوستان همجنس نزدیکش گرفته می شود)، در یکی از پرفروش ترین فیلم های سینمایی سال ۲۰۱۷ یعنی "جومانجی: به جنگل خوش آمدید" نقش آفرینی کرد و دو آلبوم موسیقی انفرادی موفق منتشر کرد. ثروت او ۲۵ میلیون دلار ذکر شده.

مگی و جیک جیلنهال

6

این خواهر و برادر هر دو بازیگران موفقی در هالیوود هستند اما جیک در فیلم های پرفروشی مثل "روز بعد از فردا" (The Day After Tomorrow) حضور داشته است.

هم مگی و هم جیک در فیلم های خوبی نقش آفرینی کرده اند مثل "دانی دارکو"، "اره برقی مخملی"  و "قلب دیوانه". با این حال، هر دو تجربه ی حضور در فیلم های ابرقهرمانی ای مثل "شوالیه تاریکی" یا "مرد عنکبوتی: دور از خانه" را هم دارند.

مگی ۱۵ میلیون دلار و جیک ۶۵ میلیون دلار ثروت دارد.

سولانژ و بیانسه ناولز

88

هر دو خواهر فعالیت موفقی در زمینه ی موسیقی داشته اند اما ثروت سولانژ در برابر ثروت بیانسه بسیار اندک به نظر می رسد.

ثروت سولانژ بین ۵ میلیون تا ۸ میلیون دلار تخمین زده شده. بیشتر ثروت او از فعالیت در زمینه ی موسیقی به دست آمده یعنی هم آوازخوانی و هم آهنگسازی برای دیگر خواننده ها. او تجربه ی بازیگری هم دارد.

خواهر بزرگ تر او، بیانسه یکی از موفق ترین خوانندگان حال حاضر به شمار می رود. او در نسخه ی لایو اکشن "شیر شاه" (The Lion King) هم صداپیشگی کرده و حتی گفته می شود برای مستند Homecoming یک قرارداد ۶۰ میلیون دلاری با شبکه ی نتفلیکس بسته است. این مستند را بیانسه کارگردانی می کند و موضوع آن درباره ی او و اجرایی است که در سال ۲۰۱۸ در فستیوال کوچلا داشت.

به گفته ی سایت فوربس، بیانسه و همسرش جی زی، خواننده ی مشهور، در مجموع، ۱/۴ میلیارد دلار ثروت دارند که سهم بیانسه از آن ۴۰۰ میلیون دلار است.

جیجی و بلا حدید

7

این دو خواهر اولین خواهر و برادری بودند که باهم به فهرست پردرآمدترین مدل های سایت فوربس راه پیدا کردند.

هم جیجی و هم بلا سوپرمدل های بسیار موفقی هستند اما  سابقه ی مدلینگ جیجی کمی بیشتر از خواهرش بلا است.

هر دو خواهر در فهرست پردرآمدترین مدل های سال ۲۰۱۸ سایت فوربس با یک اختلاف یک پله ای حضور داشتند. طبق این فهرست، بلا با ۸/۵ میلیون دلار در آمد در جایگاه هشتم و جیجی با ۹/۵ میلیون دلار درآمد در جایگاه هفتم قرار داشت.

ثروت جیجی بین ۱۳ تا ۲۹ میلیون دلار و ثروت خواهر کوچک ترش، بلا، بین ۱۲ تا ۲۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.

 

بیانسه کیم کارداشیان جی جی حدید بلا حدید جو جوناس جک جیلنهال لیام همسورث کریس همسورث لوک همسورث برادران جوناس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین