کد خبر: 37494 A

خانم سوپرمدل،کدام دختر کدام مادر؟/عکس

خانم سوپرمدل،کدام دختر کدام مادر؟/عکس

ایران آرت: سیندی کرافورد از مزاحمان اینترنتی که ادامه‌ فعالیتش به عنوان مدل در سن ۵۳ سالگی را "شرم‌آور" خوانده‌اند، گله کرد.

سوپرمدل دهه ۹۰ میلادی در یک میزگرد شرکت کرد و از محصولات ضد پیری مراقبت از پوست به نام "زیبایی معنادار" که روانه‌ بازار کرده حرف زد.

به گزارش ایندیپندنت، در جریان این گفت‌و‌گو، کرافورد درباره موضوع پیری در صنعت مدلینگ گفت و توضیح داد که چرا ارائه انواع مختلف زیبایی مهم است.

او با اشاره به کریستی ترلینگتون که به تازگی ۵۰ ساله شده، گفت:"ما می‌خواهیم نشان دهیم زنان ۵۳ ساله هنوز زیبایی‌های خود را دارند".

سیندی کرافورد

کرافورد گفت: "به خاطر می‌آورم یک فرد مزاحم، که به نظر می‌آید این جور آدم‌ها زیاد هستند، در اینستاگرام نظری نوشت با این مضمون که "اه، چرا هنوز با این سنت این کارها را می‌کنی؟" اما به نظر من در سن بالاتر فقط نوع زیبایی تغییر می‌کند. این یکی از دلایل من برای ادامه دادن فعالیتم به عنوان یک مدل است".

هرچند کرافورد قصد دارد به فعالیتش به عنوان مدل ادامه دهد، اعتراف می‌کند که کار در این حوزه سخت‌تر می‌شود.

سیندی کرافورد

این اولین بار نیست که کرافورد درباره تجربه‌اش از تبعیض سنی و سالخوردگی می‌گوید. در ماه مارس او گفت تعجب می‌کند که برای زنانی در گروه سنی او تاریخ مصرفی تعیین شده است.

چهره‌ مشهور دیگری که در طول سال‌ها بارها با تبعیض جنسیتی و سنی مواجه بوده، مدونا است که به تازگی اعلام کرده که هرگز از مخالفت با هنجارهای اجتماعی که از زنان مسن‌تر انتظار پایبندی به آن می‌رود، دست برنمی‌دارد.

مدونا به مجله "دِ کات" گفت: "چه کسی این قوانین را ساخته؟ چه کسی می‌گوید؟ من به مبارزه‌ام با اینها ادامه می‌دهم. ۱۰، ۲۰ سال دیگر، اینها همه عادی می‌شود. مردم ساکت می‌شوند".

 

asdd_450

سیندی کرافورد در کنار دختر مدلش کایا گربر

 

سوپرمدل سوپرمانکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین