کد خبر: 37492 A

بیانسه و دیگر ستاره‌ها شیر شدند/ عکسها

بیانسه و دیگر ستاره‌ها شیر شدند/ عکسها

استودیو دیزنی از تصاویر جدیدی رونمایی کرد که صداپیشگان فیلم "شیرشاه" را رو در رو با شخصیت‌های‌شان در فیلم نشان می‌دهد.

ایران آرت: استودیوی والت دیزنی با همکاری "جان فاورو" یکی از به‌یادماندنی‌ترین انیمیشن‌های خود را این بار به صورت لایو اکشن تابستان امسال به سینما بازمی‌گرداند. در فاصله‌ی چند هفته مانده به اکران "شیر شاه" (The Lion King)، علاوه بر اعلام اسامی صداپیشگان سرشناس فیلم، تأیید شده است که شخصیت‌ها بازسازی دقیقی از جانوران واقعی‌ با استفاده از تصاویر فتورئالیستیک خواهند بود.

این دو مسئله مهمترین عامل جذابیت بازسازی "شیر شاه" به شمار می‌روند و دیزنی تا فرصت باقی است سعی می‌کند با استفاده از آن بازاریابی کند.
171102130052-beyonce-the-lion-king-exlarge-169
استودیو دیزنی از تصاویر جدیدی رونمایی کرد که صداپیشگان فیلم را رو در رو با شخصیت‌های‌شان در فیلم نشان می‌داد. به گزارش سی نما، "دونالد گلاور"، "بیانسه"، "سث روگن"، "بیلی آیکنر"، "چیوتل اجیوفور"، "جان الیور"، "کیگان مایکل کی"، "آلفری وودارد"، "فلورنس کاسومبا"، "اریک آندره"، "جی‌دی مک‌کری"، و "شاهادی رایت جوزف" از جمله ستارگانی‌اند که در تصاویر زیر دیده می‌شوند.

فاورو در مصاحبه‌های خود تأکید کرده بود که فیلم او بازسازی نما به نمای انیمیشن کلاسیک نخواهد بود. دیزنی "شیر شاه" را از ۱۷ جولای در آمریکا اکران می‌کند.

lion-king-beyonce-nala-1177225

lion-king-alfre-woodard-sarabi-1177224

lion-king-hyenas-1177228

lion-king-chiwetel-ejoifor-scar-1177226

lion-king-pumbaa-timon-zazu-1177229

lion-king-young-simba-nala-1177230

بیانسه شیر شاه دونالد گلاور بیلی آیکنر جان الیور فلورس کاسومبا جی دی مک کری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین