کد خبر: 37455 A

بازسازی فیلم برنده نخل طلای 2019 در هالیوود

بازسازی فیلم برنده نخل طلای 2019 در هالیوود

فیلم کره‌ای "انگل" که برنده نخل طلای کن شد قرار است در هالیوود بازسازی شود.

ایران آرت: "انگل" (جون‌هو بونگ) در جشنواره کن ۲۰۱۹ تاریخ‌ساز شد و اولین فیلم کره‌ای نام گرفت که نخل طلایی این رویداد را دریافت کرده است.

کمپانی کره جنوبی "سی‌جِی انترتینمنت" در تلاش برای گسترش فعالیت‌های بین‌المللی‌اش، امیدوارست بخشی از این هدف را با بازسازی فیلم‌های موفق گیشه سینماهای کره جنوبی در بازارهای مهم جهانی به‌خصوص ایالات متحده برآورده سازد. تا این‌جا همکاری‌هایی با سوپراستار آمریکایی کوین هارت در یک فیلم کمدی و یک درامدی (درام-کمدی) به صورت رسمی اعلام شده است اما اخباری هم درباره بازسازی آمریکایی "انگل" (پارازیت) شنیده می‌شود.

"انگل" نتیجه بازگشت بونگ به سینمای کره جنوبی است؛ فیلمی که چهارمین همکاری او با ستاره‌اش کانگ‌هو سونگ هم به شمار می‌رود. به گزارش هنروتجربه، کمپانی "نئون" قصد دارد از یازدهم اکتبر (نوزده مهر) "انگل" را به صورت محدود در سینماهای لس‌آنجلس و نیویورک به نمایش درآورد تا دست‌کم در بخش فیلم‌های خارجی‌زبان یکی از رقبای اصلی در فصل جوایز باشد.

"انگل" در فروش هفته اولش در کره جنوبی به فروش فوق‌العاده ۲۵ میلیون دلار دست یافت و طبق گزارشی، هفتاد درصد از فروش گیشه در نخستین آخرهفته نمایشش را به خود اختصاص داد. تام بروئگِمان کارشناس گیشه "ایندی‌وایر" در این باره می‌گوید: "اگر این میزان فروش را با سینماروهای این کشور و مجموع فروش داخلی در آمریکای شمالی قیاس کنیم، می‌توان گفت که این فیلم انگار در  هفته اول خود در گیشه داخلی آمریکای شمالی (ایالات متحده و کانادا) به فروشی دویست میلیون دلاری دست یافته است!"

 

هالیوود پارازیت نخل طلا فیلم انگل فیلم پارازیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین