کد خبر: 37424 A

تیلور سوئیفت: اسکوتر زورگو و قلدر است/ واکنش تند دمی و جاستین بیبر

تیلور سوئیفت: اسکوتر زورگو و قلدر است/ واکنش تند دمی و جاستین بیبر

اعتراض تند تیلور سوئیفت به یکی از مدیر برنامه‌های مشهور موسیقی با واکنش تند جاستین بیبر و دمی لواتو همراه شد.

ایران آرت: تیلور سوئیفت خواننده سرشناس آمریکایی از اینکه مالکیت شش آلبوم پیشین او به دست اسکوتر براون، یکی از مدیر برنامه‌های مشهور موسیقی افتاده است ابراز خشم کرده و آقای براون را به سالها زورگویی و قلدری متهم می‌کند.

روز یکشنبه اول ماه ژوئیه، کمپانی ضبط "بیگ ماشین لیبل" که صاحب شش آلبوم "تیلور سوئیفت" است اعلام کرد که سهامش را در یک قرارداد ۳۰۰ میلیون دلاری به شرکت "اسکوتر براون" واگذار کرده است.

براون که مدیر برنامه چهره‌های مطرحی چون جاستین بیبر و آریانا گرانده است، با تیلور سوئیفت نیز سابقه همکاری داشته است.

تیلور سوئیفت در پستی که بر تامبلر منتشر کرد گفت از اینکه براون، مالکیت شش آلبوم او را به دست آورده به شدت ناراحت و خشمگین است و آقای براون را به سالها زورگویی متهم کرده است. سخنان او با واکنش‌های مختلفی از سوی هوادارانش و دیگر خواننده ها روبرو شد.

برخی از ستاره‌ها از جمله هالسی و ایگی آزالیا حمایت خود را از تیلور سوئیفت نشان دادند و او را برای شجاعتش در افشای رفتار زورگویانه یک شخصیت قدرتمند و بانفود ستودند. عده‌ای نیز اسکوتر براون را از فهرست دوستان خود حذف کردند.

ولی برخی دیگر مانند جاستین بیبر و دمی لواتو به حمایت از اسکوتر براون برخاستند و از سوئیفت برای کشاندن مسائل شخصی به شبکه‌های اجتماعی انتقاد کردند و آن را تلاش برای جلب "ترحم" دیگران خواندند.

موسیقی پاپ جاستین بیبر آریانا گرانده تیلور سوئیفت دمی لواتو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین