کد خبر: 37352 A

واکنش فوتبالیست معروف به خیانت به معشوقه بازیگرش/عکس

واکنش فوتبالیست معروف به خیانت به معشوقه بازیگرش/عکس

ایران آرت: عادل رامی مدافع فرانسوی به اتهاماتی که نامزد سابقش پاملا اندرسون به او وارد کرده بود، واکنش نشان داد.

پاملا اندرسون که یکی از سرشناس‌ترین بازیگران هالیوود به شمار می رود، مدعی شده بود که رامی چند بار او را مورد آزار جسمی و روحی قرار داده است. به گزارش روزنو، رامی در این باره نوشت:"ترجیح می دهم سکوت کنم چرا که شگفت زده شده ام. خیلی سخت است که صحبت کنم چرا که ممکن است از هر کلمه ام سوء برداشت شود. اما حرفهای ناگفته زیادی در سینه ام دارم. می خواهم بگویم که این اتهامات خشونت کاملا کذب است و نباید چنین حرفهایی زده می شد. این اتهامات آن قدر شدید است که من را کاملا شوکه کرده است."

رامی در ادامه نوشته است:" آنهایی که من را می شناسند، با شخصیتم آشنا هستند. آنها می دانند که غیرممکن است که چنین کارهایی را انجام بدهم. برایم همیشه مهم بوده است که با خشونت علیه زنان مقابله کنم. همواره برخورد محترمانه ای با خانم ها داشته ام و این اتهامات حقیقتا دردناک است."

بازیکن المپیک مارسی در پایان نوشته است:"این که دروغ بگویی تا بتوانی با همسر سابقت یا بچه هایش رابطه خوبی داشته باشی یک چیز است اما این که دروغ بگویی و با اتهام خشونت دیگران را تخریب کنی بسیار ناعادلانه است. حالا ترجیح می دهم که واکنش به این ماجرا را به وکلایم بسپارم."


9865b8

فوتبالیست پاملا اندرسون خیانت خانم بازیگر عادل رامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین