کد خبر: 37336 A

خوشحالی ویل اسمیت از شکستن رکورد خودش در سینما

خوشحالی ویل اسمیت از شکستن رکورد خودش در سینما

رکورد پرفروش‌ترین فیلم ویل اسمیت شکسته شد و این بازیگر سرشناس این اتفاق را در شبکه‌های مجازی جشن گرفت.

ایران آرت: «ویل اسمیت» یکی از بزرگ‌ترین ستارگان هالیوود است که با «روز استقلال»، «مردان سیاهپوش»، «پسران بد» و بسیاری دیگر در گیشه فیلم‌های پرفروشی داشته. اما اقتباس لایو-اکشن دیزنی از «علاءالدین» (Aladdin) یک فیلم پرفروش دیگر به کارنامه‌ی او افزوده است. بازی اسمیت در نقش «جینی» یا غول چراغ موجب شد «علاءالدین» پرفروش‌ترین فیلم این سوپراستار شناخته شود. این فیلم به تازگی از فروش جهانی ۸۲۴ میلیون دلاری عبور کرده و رسماً پرفروش‌ترین فیلم کارنامه‌ی اسمیت شده است. این رکورد پیش از این در اختیار «روز استقلال» (Independence Day) با ۸۱۷.۴ میلیون دلار بود.

اسمیت به همین مناسبت در صفحه‌ی اینستاگرام خود موفقیت تازه‌ی «علاءالدین» را جشن گرفت و گفت: «علاءالدین پرفروش‌ترین فیلم کارنامه‌ی من شد! به آن افتخار می‌کنم و نمی‌دانم چه بگویم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است… از شما متشکرم.»

به گزارش سی نما، پنج فیلم پرفروش اسمیت پس از «علاءالدین» و «روز استقلال» شامل «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) با ۷۴۶.۸ میلیون دلار، «هنکاک» (Hancock) با ۶۲۴.۴ میلیون دلار و «مردان سیاهپوش ۳» با ۶۲۴ میلیون دلار می‌شوند. «علاءالدین» در پنج هفته‌ای که از اکرانش می‌گذرد عملکرد کم‌نظیری داشته و همچنان در میان پنج فیلم پرفروش هفته در آمریکای شمالی جای دارد.

در فیلم «علاءالدین» به کارگردانی «گای ریچی» و نویسندگی «جان آگوست»، «ویل اسمیت» در نقش «جینی»، «منا مسعود» در نقش «علاءالدین»، «نایومی اسکات» در نقش «پرنسس یاسمین»، «مروان کنزاری» در نقش «جعفرن، «نوید نگهبان» در نقش «سلطان»، «نسیم پدراد» در نقش «دالیا» و «بیلی مگنوسن» در نقش «پرنسس آندرس» بازی می‌کنند.

«علاءالدین» این هفته موفق شد پس از «کاپیتان مارول» با ۴۲۶ میلیون دلار و «انتقام‌جویان: آخر بازی» با ۸۳۷ میلیون دلار، به سومین فیلم دیزنی تبدیل شود که از فروش ۳۰۰ میلیون دلاری عبور می‌کند. تا پایان سال این احتمال وجود دارد که «داستان اسباب بازی ۴»‌ «شیر شاه» هم به این فهرست اضافه شوند.

«علاءالدین» از سینماروها نمره‌ی A «سینمااسکور» و از منتقدین تا امروز امتیاز ۵۶ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

 

هالیوود ویل اسمیت علاءالدین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین