کد خبر: 37300 A

روزی که لب‌های تام هنکس از ناراحتی می‌لرزید

روزی که لب‌های تام هنکس از ناراحتی می‌لرزید

تام هنکس صداپیشه مجموعه انیمیشن‌های "داستان‌ اسباب‌بازی" از احوال خود در روز پایانی آخرین قسمت این پروژه گفت.

ایران آرت: تام هنکس ستاره هالیوود و صداپیشه کابوی معروف "داستان اسباب‌بازی" یعنی وودی، با حضور در برنامه "گراهام نورتون شو" از تجربه آخرین روز ضبط خود در استودیو ضبط صدا برای قسمت آخر این مجموعه سخن گفت.

هنکس در پاسخ به پرسشی درباره روز آخر و پایان یافتن یک تجربه تقریبا ۲۵ ساله و اینکه آیا روزی احساسی بوده یا مانند بقیه روزهای کاری سپری شده است چنین گفت: افتضاح بود، افتضاح بود. من کار ضبط صدای وودی را از سال ۱۹۹۱ آغاز کردم و آن زمان بود که برای اولین بار با هم آشنا شدیم.

وی ادامه داد: ضبط‌های مربوط به "داستان اسباب‌بازی ۴" نزدیک به چهار سال طول کشید تا رسیدیم به جلسه آخر. من فکر می‌کردم ضبط آخر فرق داشته باشد و رفت و آمدی و اینور و آن‌وری داشته باشد، اما همان استودیو قبلی و همان میکروفون قبلی بود و در انتها گفتند، بسیار خوب، خیلی ممنون، متشکریم! و به این صورت سال‌ها کار پایان پذیرفت.

به گزارش صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، آقای بازیگر اینطور ادامه داد: از تیم تولید پرسیدم آیا کار دیگری هست که در اتاق صدا انجام دهم؟ و آن‌ها اطمینان خاطر می‌دادند که نه! نقش شما تمام شد. من جواب دادم: نه! نه! من باید بگویم "نگاه کن Buzz" یا متن دیگری؟ و آنها باز پاسخ دادند که نچ! کار شما تمام شده است.

تام هنکس گفت: وقتی ماجرا به اینجا رسید لب‌هایم شروع به لرزیدن کرد و درست مثل آدم‌هایی که در موقعیت ناراحت کننده‌ای قرار می‌گیرند تنها چیزی که توانستم بگویم این بود: "اوه، خیلی خب.. خیلی خب، اوه من، من، من .. اوه، خیلی خب ..." و بعد سوار ماشینم شده و از آنجا دور شدم.

او در انتها فضای ذهنی خود در لحظه خروج از محوطه استودیو را برای تماشاچیان اینطور تصویر کرد: انگار که صدای موسیقی انتهایی فیلم بلند شده بود و تیتراژ از جلوی چشمانم رژه می‌رفت. همه چیز تمام شده بود.

"داستان اسباب‌بازی ۴" جدیدترین محصول دیزنی و پیکسار و قسمت آخر این مجموعه است و در ۷ روزی که از اکران آن گذشته است، با جلب نظر منتقدان و مخاطبان به فروشی تقریبا ۳۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کرده است.

 

هالیوود تام هنکس بازیگر داستان اسباب بازی 4 داستان اسباب بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین